Negatieve testen en toch zwanger.

<p>Hii Hii dames,</p><p>Ik en m'n vriend wouden graag een kleine en waren dus bezig met dingetjes bijhouden enso. </p><p>2 miskramen gehad. </p><p>En zo 3 dagen voor in ongesteld moest woorden misselijk en pijnlijke tepels. Naja zal wel dachten wij gewoon afwachten en het kwam maar niet en het kwam maar niet. Toen met 2 dagen een test gedaan en niks te zien dacht ik (totaal geen geduld) en even later wil ik hem weggooien en krijg nou wat een heel dun streepje. Mama een foto gestuurd en die zei muts je bent zwanger. Dus ik had echt zo iets van wtf yessss!!! Maarja zo duidelijke streep dat vindt je toch fijner maarja gewoon niet te krijgen al m'n testen voor de rest negatief. Maarja nog steeds baarmoeder slijm, pijnlijke tepels, misselijk en afetoe buikkrampjes en dat vele plassen. Oja en dat gevoel natuurlijk nou nu inmiddels 13 dagen te laat en 1 positieve test en 8 negatieve nog steeds symptomen en die gevoelens. Dus dokter gebeld nou eigelijk zou ik dinsdag een echo krijgen maar aangezien m'n pa dinsdag een hartinfarct heeft gekregen verplaats na volgende week vrijdag en zoveel zin in ik weet het gewoon zeker. Meer dames die zich in mijn verhaal herkennen. </p>

Mijn moeder heeft dit ook gehad! dokters verklaarde haar voor gek , ze wist het 100% zeker.. na 3maanden kreeg ze eindelijk een echo! en jahoor daar was mijn broertje :) met 10000x excuus van de huisarts.. het kan dus wel 3 maanden lang had ze negatieve testen.

Misschien wil je dit niet horen, maar een zwangerschapstest is na een bepaald aantal minuten niet meer betrouwbaar. Dus als je die lang laat liggen, kan het zijn dat uitslag niet klopt. Dit staat als het goed is in de gebruiksaanwijzing. Als je daarna heel veel negatieve testen hebt, maar wel symptomen hebt en niet ingesteld bent, kan het natuurlijk zijn dat je zwanger bent.
Hopelijk krijg je snel een goede echo! En sterke met je vader

Misschien wil je dit niet horen, maar een zwangerschapstest is na een bepaald aantal minuten niet meer betrouwbaar. Dus als je die lang laat liggen, kan het zijn dat uitslag niet klopt. Dit staat als het goed is in de gebruiksaanwijzing. Als je daarna heel veel negatieve testen hebt, maar wel symptomen hebt en niet ingesteld bent, kan het natuurlijk zijn dat je zwanger bent. Hopelijk krijg je snel een goede echo! En sterke met je vader
Je zou ook de huusarhu kunnen vragen om bloed te laten prikken. Daar moet wel hcg in je bloed zitten, maar misschien nog te weinig voor de testen om positief te worden

Xlena 
Ik weet precies wat je bedoeld mijn moeder had dat ook met m'n broertje die kreeg gelukkig de echo met 7 weken. En volgende week wordt die alweer 16 

Ik moet me aansluiten bij Rosa82. Mijn eerste test was pas positief na de officiële afleestijd. Al mijn testen daarna waren wel positief. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent, maar bedenk wel dat de streep die je hebt gezien een indroogstreep kan zijn geweest. Daarnaast kan je lichaam je echt enorm voor de gek houden. Succes! 

Misschien is het een idee om de huisarts te vragen of hij je HCG waarde wil testen in je bloed? Dat zou ook wel wat kunnen zeggen en is betrouwbaarder dan zwangerschapstest volgens mij.

Terug
Bovenaan