<p>Hii Hii dames,</p><p>Ik en m'n vriend wouden graag een kleine en waren dus bezig met dingetjes bijhouden enso. </p><p>2 miskramen gehad. </p><p>En zo 3 dagen voor in ongesteld moest woorden misselijk en pijnlijke tepels. Naja zal wel dachten wij gewoon afwachten en het kwam maar niet en het kwam maar niet. Toen met 2 dagen een test gedaan en niks te zien dacht ik (totaal geen geduld) en even later wil ik hem weggooien en krijg nou wat een heel dun streepje. Mama een foto gestuurd en die zei muts je bent zwanger. Dus ik had echt zo iets van wtf yessss!!! Maarja zo duidelijke streep dat vindt je toch fijner maarja gewoon niet te krijgen al m'n testen voor de rest negatief. Maarja nog steeds baarmoeder slijm, pijnlijke tepels, misselijk en afetoe buikkrampjes en dat vele plassen. Oja en dat gevoel natuurlijk nou nu inmiddels 13 dagen te laat en 1 positieve test en 8 negatieve nog steeds symptomen en die gevoelens. Dus dokter gebeld nou eigelijk zou ik dinsdag een echo krijgen maar aangezien m'n pa dinsdag een hartinfarct heeft gekregen verplaats na volgende week vrijdag en zoveel zin in ik weet het gewoon zeker. Meer dames die zich in mijn verhaal herkennen. </p>