Negatieve testen, geen menstruatie wel kwaaltjes 

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu bijna 3 weken over tijd ,</p><p>3 testen verder (vanochtend nog) en geen positief resultaat. </p><p>Wel gevoelige borsten... hoofdpijn & een menstruatie achtig gevoel al 2 weken. </p><p>Iemand hier ervaring mee? </p><p>Thnx alvast </p>
 
Oo en even aanvullend. Doorzichtig glimmend slijm... normaal als ik mijn menstruatie moet krijgen is dit dik/wit 
 
Ben je al lang gestopt met anticonceptie? 
Ik had 8 maanden na het stoppen ook eenmaal dat het veeel langer duurde. Testen bleven nagatief ( we waren ook niet aan het proberen ) na 3 weken ineens toch ongesteld. 
De 2e keer dat menstruatie uitbleef ( en we wel probeerden) duurde het dik een week voor ik positief testte.  
Anders misschien even naar de huisarts om daar te laten testen? 
 
Ben je al lang gestopt met anticonceptie? 
Ik had 8 maanden na het stoppen ook eenmaal dat het veeel langer duurde. Testen bleven nagatief ( we waren ook niet aan het proberen ) na 3 weken ineens toch ongesteld. 
De 2e keer dat menstruatie uitbleef ( en we wel probeerden) duurde het dik een week voor ik positief testte.  
Anders misschien even naar de huisarts om daar te laten testen? 
 
Ben je al lang gestopt met anticonceptie? 
Ik had 8 maanden na het stoppen ook eenmaal dat het veeel langer duurde. Testen bleven nagatief ( we waren ook niet aan het proberen ) na 3 weken ineens toch ongesteld. 
De 2e keer dat menstruatie uitbleef ( en we wel probeerden) duurde het dik een week voor ik positief testte.  
Anders misschien even naar de huisarts om daar te laten testen? 
 
He,
Hier hetzelfde. Cyclusdag 49. Omdat ik in het ziekenhuis loop (wij zijn al 2 jaar onderweg met onze wens) heb ik aankomende week een afspraak bij het ziekenhuis. Dan gaan ze kijken wat er is.
Het eerste jaar kan je cyclus gekke dingen doen. Dus dat is niet heel raar. Als je het niet vertrouwd kun je altijd de huisarts bellen. 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan