Negatieve testen, toch zwanger ?!

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Zijn er dames die meerdere keren negatief testen, voor ze er bijvoorbeeld doormiddel van een bloedtest of echo er achter kwamen dat ze toch zwanger waren? Ik ben nu 21 dagen overtijd, en ben vannacht wakker geworden door maagzuur dat me naar boven kwam en het gevoel dat ik moest overgeven/misselijkheid. Heb ook al een paar dagen wat gerommel in mijn buik. De verschillende testen die ik tot nu toe gedaan heb zijn negatief. Wel is mijn spiraal 24 sep verwijdert, heb 26 sep eisprong gehad.  Alvast bedankt voor de reacties!</span></p>

Ik hoor wel eens dat mensen een week na nod positief testen maar 3 weken heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Hoe weet je zo zeker dat je 26-09 een eisprong hebt gehad? Houd er rekening mee dat je lichaam je goed voor de gek kan houden en het wel eens langer kan duren voor je lichaam je normale cyclus gaat oppakken. Wellicht heb je je eisprong toch later nu wel gehad en zit je nu in je wachtweken. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en maak het geregeld gezellig zou ik zeggen en ja wachten.. ben zelf nu in maand 14 dus ik begrijp dat het advies niet leuk is maar je hebt totaal geen grip op wat er in je lijf gebeurd en of en wanneer je zwanger mag worden.

Terug
Bovenaan