Negatieve testen wel gevoel van zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo meiden, </p><p>Ik ben op 23 Juli gestopt met de pil en toen van 27 tot 31 juli mijn pil menstruatie gehad. </p><p>22 Augustus ben ik weer direct ongesteld geworden <br />16 September ben ik weer ongesteld geworden een mooie cyclus dus van 25 dagen. </p><p>Ik heb denk ik 27 September mijn ovulatie gehad en zou dus gister ongesteld moeten worden. <br />Deze is tot op heden nog uitgebleven. </p><p>Wel ervaar ik al een kleine week de nodige klachten zoals misselijk gedurende de dag en s'avonds bijna niet kunnen eten van de misselijkheid. <br />een drukkend gevoel op mijn buik </p><p>Normaal heb ik een paar dagen voor mijn menstruatie al een opgezette buik helemaal onderin dit heb ik nu totaal niet. </p><p>Ook ben ik erg snel moe als ik iets heb gedaan..</p><p>Toch zijn de testen negatief kan het zijn dat ik toch zwanger ben?</p>

Hoii  

Misschien Heb je nog niet voldoende hcg waardoor je negatief test. 
Ik zou als je menstruatie over een paar dagen nog steeds weg blijft gewoon nog een keer testen. 
Sommige vrouwen testen een week na de nod pas positief. 

Hoi Hoi,
Ja helaas nog even geduld hebben! Ik testte zelf 3dgn nadat ik ongesteld moest worden pas positief en zelfs een heeeel licht streepje die bijna niet te zien was. 
Hopelijk word je geduld beloont! 
Groetjes WB

Inderdaad even 2-3 dagen wachten en dan weer testen. Toen ik van onze 2e zwanger was, had ik zelf heel duidelijk het gevoel dat ik zwanger was (en mijn man ook door mijn gedrag blijkbaar :D  ) maar had toch 2 negatieve testen. Bij de 3e keer testen was het pas positief, ondanks dat ik pas ben begonnen met testen een dag na NOD. De 3e test was volgens mij 5 dagen na NOD als ik het me goed herinner. Dus even geduld hebben, en later nog een keer proberen. 

Heb je al een ander merk test geprobeerd? Bij mij bleven de tests van sensitest negatief of een extreem licht tuurstreepje. Terwijl predictor en cb meteen heel duidelijk positief waren. 

Ik heb test van kruidvat en action gebruikt! 
Ga tot vrijdag wachten en dan nog een keer testen als me menstruatie er dan nog niet is 

Terug
Bovenaan