Negatieve testen

<p>Hoi allemaal.</p><p>Ik heb mezelf aangemeld omdat ik gek wordt van onzekerheid! Hopelijk kan iemand mij advies geven. Want heb geen idee of dit met het ontpillen te maken kan hebben.  Ik ben in juli gestopt met de pil ivm kinderwens. Toen ook onttrekkingsbloeding gehad. Op 24 augustus daarna na een cyclus van 34 dagen weer op de natuurlijke manier ongesteld geworden. Op 20 september paar druppels bloedverlies(innestelingsbloeding? ) en sindsdien niets? Ik had op 27 september ongesteld moeten worden als ik kijk naar mijn eerste 'natuurlijke 'cyclus van 34 dagen.  Ik heb al meerdere testen gedaan, maar deze zijn allemaal negatief. Wat denken jullie? Kan dit nog aan het ontpillen liggen? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Of misschien zelfs schijnzwanger? Ik heb voor de rest niet echt kwaaltjes, alleen heel moe.</p><p><br />Groetjes Jessz</p>

Ik denk eerlijk gezegd dat het met het ontpillen te maken heeft. Het is niet vanzelfsprekend dat als je je eerste pilloze menstruatie hebt gehad dat alles gelijkt loopt zoals het hoort te lopen. Het is heel vervelend, maar het kan ook zo zijn dat je een hele onregelmatige cyclus hebt. Het is heel vervelend. Ik weet hoe het is. Bij mij kwam mijn eerste pilloze bloeding op dag 35. Maar hij is altijd onregelmatig gebleven. Lang leven de ovulatie testen! Je weet dan precies wanneer je je menstruatie kan verwachten. Maar liever niet natuurlijk;) 
Sterkte met wachten :(

Ik heb een 1e cyclus gehad van 28 dagen na stoppen met de pil. Daarna 1 van 26, toen 37 en de laatste 33 dagen. Ik zit nu op 12 dagen na ovulatie en wacht hopelijk op een positieve test. Dit is mijn 31e cyclusdag.
Zoals je ziet kan het alle kanten op..

Hi!

Ik heb ook moeite met het geduld! Ik ben pas een weekje overtijd maar heb wel last van krampen en eetbuien. Ik heb twee streepjes testen gedaan en beide negatief (misschien ook wat enthousiast, dan beken ik wel eerlijk!). Ik heb vandaag de HA assistent maar die deed echt MEGA onaardig, ik wilde alleen maar de vervolgstappen weten... Hebben jullie ook “klachten” van je menstruatie?
Mijn cyclus is ook zeer regelmatig en ben sinds juli gestopt en dat was spot on, maar nu dus een week niks...

Iemand tips?

Terug
Bovenaan