Negatieve testen

<p>Hii</p><p>Zijn er hier vrouwen die negatief bleven testen en toch al een goed aantal weken zwanger waren? +6weken of meer?</p><p>Xx</p><p> </p>
 
Hi vogeltjee
Ik ben van 19 augustus al nietmeer ongesteld geworden toen was mijn laatste menstruatie. Mijn testen zijn nog negatief dus morgen naar de gyneacoloog... kleine kwaaltjes lijk hoofdpijn en wat misselijk en opgeblazen gevoel zijn er wel maar toch die negatieve testen blijven er zijn zo stresserend allemaal ! Jammer voor je ! Volgende maand beter ! Xx
 
O jeetje dat is al lang inderdaad! Laatst ook gelezen dat iemand een half jaar niet ongesteld werd na het stoppen van de pil. Hoop dat het snel op gang komt of dat je zwanger blijkt te zijn
 
Ja laten we hopen dat dit niet het geval gaat zijn bij mij ! Ben gestopt van mei en mijn vorige cyclusse waren gewoon mooi tussen de 32- 35 dagen. Dus hoop niet dat dit deel is van het ontpillen met al die kwaaltjes erbij wat het maakt me alleen nog maar meer onzeker ! Zullen het morgen weten en Hopen op toch wel goed nieuws ondanks de negatieve teste zeker ? Want dat lees je ook wel dat ze negatief testen maar toch zwanger zn ?
 
Terug
Bovenaan