Negatieve testen

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi</p><p>ik verwacht 3 aug mijn menstruatie,</p><p>tot nu toe zijn mijn early testen negatief</p><p>en de ovulatie testen ook niet knal positief. <br />zou er nog een kans kunnen zijn dat ik wel zwanger ben deze ronde? <br />Ik had de 20e een positieve ovulatie test.</p>

Ik heb tot nu toe precies zelfde ovulatie was 21-7 en mijn nod is 4-8. Ik heb wel echt kwaaltjes maar tot nu toe zijn de early testen negatief. 
Ik heb al wel gelezen dat het kan zijn dat je lichaam gewoon nog te weinig hcg aanmaakt en later alsnog positief kan testen.
Helaas is het nog even geduld hebben

Hoi, mag ik vragen hoe jullie Story is verlopen verder? Hier zelfde verhaal, 30/7 ovulatie en nod 12/8. Tot nu 15/8 was test negatief, maar toch wel kwaaltjes. 

Goedeavond meiden, Na een miskraam begin dit jaar even alles laten bezinken tot ik deze middag vol verrast naar me test keek ZWANGER... ik deed deze met de test van de kruidvat, ik geloofde het niet em had nog 1 test van sensitest deze gaf negatief.. wie heeft er hier ervaring mee? Ik ben nu op de 3e dag van overtijd. 

Hoi allemaal! Ik heb ook de 20ste een ovu gehad. Maar is het dan niet te vroeg om een early test te doen? Denk dat dat pas rond 1 september kan die van Clearblue? Wanneer testen jullie dan? Liefs 

Ik had pas bij 7 dagen overtijd een positieve test. Die van kruidvat vind ik beter (sensitiever) dan clearblue. Clearblue gaf bij mij nog negatief aan terwijl kruidvat wel positief was. Een lichte streep is ook een streep! 
Zou pas testen als je echt over tijd bent, anders weet je nog niks als hij negatief is. 

edit: ik was dus wel zwanger en is ook goed verlopen. Tot een week over tijd negatief getest en daarna ook alleen licht streepje op de kruidvattest

Terug
Bovenaan