Negatieve tests maar niet zwanger....???

A

Anoniem

Guest
Hallo allmaal, ik had 2 1/2 week geleden ongi moeten worden. Dit is niet gebeurd, heb na een week een test gedaan...negatief. Toen na twee weken weer test, weer negatief. Nu is het donderdag al weer 3 weken en ik begrijp er niets van! Ik was vroeger vrij onregelmatig maar sinds 3 maanden erg regelmatig....heeft iemand hier ook ervaring mee? Wat kan dit betekenen en wanneer schakel je je huisarts in???

hoi meid

Ik herken mij precies in je verhaal.Was eerst ook erg onregelmatig ongesteld(na het stoppen van de pil) en sinds 3 maanden ook regelmatig(dacht ik) nu was ik sinds vanmorgen bijna 1 maand overtijd en je raad het niet vanmorgen werd ik ongesteld.na 6 negatieve zwangerschapstesten!

Ik zou nog even wachten met naar de HA te gaan,misschien heb je net als mij 1 maand overgeslagen!!

succes marjan1982

Bedankt! Vind het wel moeilijk hoor al dat wachten! Wil het gewoon nu weten en dan weer verder....maar goed, zal nog even geduld hebben dan
Jij suc6, deze keer! Hoop dat de volgende keer dat het uitblijft dat het wel raak is voor je!

Terug
Bovenaan