Negatieve tests, toch zwanger?

<p>Hallo iedereen,</p><p> </p><p>Vraagje❤</p><p> </p><p>Wie heeft dit ook meegemaakt? Kan ik alsnog zwanger zijn? </p><p> </p><p>Ik ben nu 11 dagen overtijd. Normaal ben ik altijd precies op tijd. Bijna elke dag getest, maar nog steeds negatief. </p><p> </p><p>Ongeveer 14 dagen geleden had ik een klein beetje lichtroze bloed door mn afscheiding. Ik dacht zelf aan een innestelingsbloeding... </p><p> </p><p>Wilde bloedprikken maar de huisarts zegt dat thuistesten evengoed zijn. Echt een onzin als ik internet mag geloven..... Hier zit ik dan in alle onzekerheid.</p>

Was je hiervoor aan de pil? Zo ja hoelang ben je gestopt? Heb je je eisprong gevoeld of gemeten? Ben je ziek geweest? Kan het geen late eisprong geweest zijn 14dagen geleden? 11 dagen overtijd moet je toch wel iets van een streepje krijgen dus lijkt me dat dat niet klopt, wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn maar wellicht korter als dat je denkt.

Bedankt voor je reactie!

Ik ben al jaren niet meer aan de pil. Daarna een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Ben ook niet ziek geweest.. Heb zelf ook gedacht aan een late eisprong, maar volgens mij zou ik nu dan wel al kunnen testen. Dan zou ik namelijk afgelopen weekend ongesteld moeten worden, wat niet is gebeurd... Zo onzeker allemaal!

Ik heb helaas ook een aantal keren gehad dat ik flink te laat was en niet zwanger. Misschien is je eisprong later geweest dan normaal? Is je cyclus altijd een gelijk aantal dagen? Bij mij was het een combinatie van onregelmatige cyclus, soms verlate eisprong en 1x bleef eitje vastzitten en sprong dus pas na 14 dagen los dus dat vertraagde ook mn menstruatie..

Altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen.. Aan een verlate eisprong heb ik ook gedacht, maar dan zou ik afgelopen weekend ongesteld moeten zijn wat niet zo was... erg vreemd

Bloedtest heeft niet zoveel zin. Je hcg zou om de 2 dagen moeten verdubbelen dus dan zou je wel al een positieve test moeten hebben ondertussen. Miss toch even cyclus die van slag is? Zit helaas niets anders op dan geduld hebben vrees ik 

Hier t zelfde. Inmiddels al 15 dagen over tijd en iedere test zegt negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest die toch even bloed wilde prikken. Just in case.. en zoniet dan wachten tot ik twee cyclissen te laat bent en dan moet ik terugkomen. Dat afwachten is echt niks..

Terug
Bovenaan