Negatieve uitslag koemelktest

<p style="text-align: left;">Hoihoi</p><p>Hebben net de uitslag gekregen van de provactietest.</p><p>Hij heeft testdag 1 ontzettend veel reacties gegeven tot een week toe. Veel ontlasting, weer meer spugen, weinig drinken waardoor hij ook is afgevallen en erg onrustig en kreeg uitslag. </p><p>Testdag 2 heeft hij nergens last van gehad en was gewoon zichzelf.</p><p>Nu blijkt dus dat hij testdag 2 koemelk gehad heeft. We vinden dit zo raar maar moeten nu dus weer de normale voeding geven. We moeten even aankijken hoe het gaat en merken we verschil dan moeten we meteen weer volledig terug op neocate en dan thuis gaan testen als hij toch gaat reageren op de koemelk. </p><p>Hebben jullie hier ervaringen mee? Ging het gewoon goed of gaven ze toch wel reacties en dat ze dus uiteindelijk wel koemelkallergie hadden.</p><p>Vind het zo lastig en eng omdat ons zoontje nu zoveel rustigere is dan voor de neocate... </p>
 
Gek he! Kan het niet zijn dat door de neocate zijn darmpjes wat hersteld zijn waardoor hij tijdelijk de koemelk beter kan verdragen? (Dan zou het dus na een tijdje weer mis moeten gaan..) mijn zoontje moest ook over op neocate en dronk voor geen meter. Hij vond t zo smerig(geef hem eens ongelijk)Krijsbuien waren wel verleden tijd maar de koemelk dronktie veel meer van, vondtie denk ik veel lekkerder.. Hij zit nu op Althera dat lust hij wel en kan hij goed verdragen..
Lastige situatie hoor!!! Succes!!
 
Step haha nee snap best dat jouw zoontje het niet wou drinken. Bah wat ruik het vies en smaakt trouwens ook erg vies die neocate. Mijn zoontje drinkt het wel achter elkaar op, haha. 
Vorige week hebben we 4.5 dag fles gegeven met standaard voeding uiteindelijk doordat we heel veel verschil zagen incl. De gastouder zijn we weer terug gegaan op de neocate. Waarschijnlijk wordt nu thuis provoceren. 
Is die voeding vergelijkbaar met de neocate? Ken die voeding niet namelijk
 
Terug
Bovenaan