negatieve zaadtest.... en nu?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben donderdag niet zo goed nieuws ontvangen: we zijn al 14 maanden druk bezig met onze kinderwens, zonder resultaat. Nu zijn de zwemmertjes van mijn vriend gecontroleerd en deze uitslag was niet goed. De test moet nu nog een keertje overgedaan worden om er zeker van te zijn dat er niet iets mis is gegaan met de test.

De wereld stortte wel een klein beetje in moet ik zeggen.
Wie van jullie heeft hier ook ervaring mee en kan mij vertellen wat ik zoal kan verwachten de komende tijd. En hebben jullie misschien adviezen of tips??
Ik hoop zo dat het toch nog allemaal goed gaat komen en dat ik toch een mooi kindje ter wereld kan brengen, een samensmelting van al het goede van mijn vriend en ik........

Hoi,

Wat een vervelend bericht hebben jullie gehad. Ik kan me voorstellen dat dit een enorme schok te weeg heeft gebracht en dat er nu een heleboel vragen op komen borrelen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wilde wel je de tip geven dat er hier ook een apart forum is voor "als het langer duurt...". Misschien dat je daar meer informatie kan vinden.

Heel veel sterkte meid.

Groetjes Anoek

hoi hoi

hoor allang hier niet meer thuis maar lees nog wel altijd mee.
ook bij ons was dat het geval. te weinig zwemmers en die er wel waren waren ook nog eens lui.
wat het ziekenhuis bij ons zei is dat we wel een redelijke kans hadden. ik geloofde er natuurlijk niks van. wij zijn toen na een aantal keer nog het zaad laten testen op de icsi lijst geplaatst. de eerste behandeling is toen helaas mislukt en de tweede behandeling hebben we een prachtige dochter mee gekregen.
dus ook al is het zaad slecht er zijn meerdere wegen hoe het kan lukken.
ik weet het is echt niet leuk als je het krijgt te horen, maar blijf voor je eigen moed houden ook al is dat heeeeeeeeeel moeilijk.

heel veel sterkte verder

groetjes danielle

quote: tante_majellie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 22:14:20'));

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben donderdag niet zo goed nieuws ontvangen: we zijn al 14 maanden druk bezig met onze kinderwens, zonder resultaat. Nu zijn de zwemmertjes van mijn vriend gecontroleerd en deze uitslag was niet goed. De test moet nu nog een keertje overgedaan worden om er zeker van te zijn dat er niet iets mis is gegaan met de test.

De wereld stortte wel een klein beetje in moet ik zeggen.
Wie van jullie heeft hier ook ervaring mee en kan mij vertellen wat ik zoal kan verwachten de komende tijd. En hebben jullie misschien adviezen of tips??
Ik hoop zo dat het toch nog allemaal goed gaat komen en dat ik toch een mooi kindje ter wereld kan brengen, een samensmelting van al het goede van mijn vriend en ik........

hey

dat is inderdaad niuet zo een fijn bericht nee.
helaas heeft mijn broer hetzelfde probleem gehad hij had maar 8 zwemmende zaadcellen.
maar hij heeft wel 2 kern gezond mooi zoontjes op de wereld gezet.

maar in ieder geval wens ik je heel veel suc6

groetjes nicole

Hoi wat een klote nieuws sorry voor mijn taal gebruik hoor maar het is gewoon klote. ik en mijn vriend hebben een maand geleden ook een zaadtest gehad en die was wel goed. maar ik was ook zo bang dat het niet goed was.
maar zwemmen ze helemaal niet of zijn ze traag. wandt als ze traag zijn dan kan het nog steeds niet op de gewonen manier maar het kan wel dan nemen ze het beste zaadje en dat brengen ze bij jou in.
Ik hoop dat het alsnog lukt en ik wens je echt heel veel sterkte.
weet niet wat ik nog meer kan zeggen,

groetjes sherina

Terug
Bovenaan