Negatieve zwangerschapstest na een positieve

Hallo, ik ben benieuwd om meerdere dames hier ervaring mee hebben.. ik ben 4 dagen over tijd en heb zwangerschapskwaaltjes. Afgelopen zaterdag had ik 2 positieve testen 1-2 weken zwanger en 1 dag later 2 negatieve. Ik heb geen bloedverlies ect maar ben wel heel nerveus nu. Wat nu? Afwachten? Bedankt alvast voor je reactie.

Was het een ander merk? De ene is wat gevoeliger dan de ander. Het enige wat je kan doen is over een paar dagen gewoon weer even testen.. meerdere positieve testen, lijkt vals positief iig uitgesloten (en ik heb dat zelf nog nooit gezien)

Ja was van hetzelfde merk, ook clear blue. Vreemd hè, van de huisarts moet ik 2 weken wachten maar heb contact gehad ook met de verloskundige, ze zegt woensdag weer testen. Heel spannend! Ik herken dit met mijn vorige zwangerschap ook niet.. duimen maar :)

Ik zou ook een paar dagen afwachten en dan opnieuw een test doen. Misschien had je die eerste dag net over de grens genoeg hcg, en de dag erna wat meer verdunde urine ofzo, maar bij mij was dit ooit een voorbode van een vroege miskraam. 

Terug
Bovenaan