Negatieve zwangerschapstest twee dagen na positieve test?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Vraagje:
Ik had afgelopen maandag en woe een positieve zwangerschapstest, maar nu vandaag in de middag een test met duidelijk NIET ZWANGER..
Hoe kan dit zo snel????
De hormonen blijven toch nog altijd even in je lichaam???
Ik heb wel een beetje bloedverlies gehad maar dit was echt niet veel..
Iemand dit ook gehad?

Nou ja in ieder geval blijf ik nog even op dit forum en op naar de volgende ronde!

Gr Sola

Hoi Sola,

Het enige wat ik kan bedenken is dat je hormoonpeil nog zo laag was, bij een beginnende zwangschap dus, dat het ook zo weer weg is. Of je hebt maandag en woensdag met ochtendurine getest en vandaag niet? Zou denken dat je wel binnenkort weer ongesteld moet worden. Maar het is gissen hoor, ik heb er zelf geen ervaring mee.

Sterkte!

heb een berichtje voor je achtergelaten bij: nieuwe ronde, nieuwe kansen.....

Ik heb het ook gehad, ik heb een miskraam gekregen daarna.... misschien dat jij met je bloedverlies het vruchtje verloren hebt, dat kun je met het blote oog niet zien.
Het kan ook zijn dat je over een week wel weer positief test.... maar vreemd is het dat je al een positieve test hebt gehad en nu niet meer. Dat betekent dus dat je HCG naar beneden gaat en dat is meestal geen goed teken.
Sorry dat ik je niet veel hoor kan geven.... een test moet duidelijker worden en zal tegen 12 weken zwangerschap weer lichter worden, maar zover ben je nog niet!

Sterkte met de spanning, het geeft enorm veel onrust!

Hoi dames
Heb nog 1 test gedaan en duidelijk niet zwanger..
ik denk dat het al niet goed zat toen ik maandag mijn test deed..
In ieder geval weer rust in mijn hoofd en op naar de volgende ronde!

Gr Sola

Terug
Bovenaan