Negen letters twee woorden

A

Anoniem

Guest
Pfff wat duurt wachten op m'n ongi lang zeg.
Ik had 5-8 ongesteld moeten worden als ik een normale cyclus zou hebben, en aangezien ik pas 3 maanden zonder spiraal ben zou ik echt niet weten wat voor cyclus ik zou hebben.
En voordat jullie denken dat ik maar eens moet testen, ik heb er al twee test tegenaan gegooid, en een dikke negatief was het resultaat.

Nu was het vorige keer toen we voor het eerst voor een kindje gingen ook zo dat ik 10 dagen later pas ongi werd, dus heel raar is het niet, maar wel heel irri!!

Nouja we wachten maar af wanneer het gaat komen, zaterdag op vakantie dus het zal dan wel komen ;-)

Het erge van dit is dat je zo in die onzekerheid zit... maar ook ben je er (zoals bij iedereen) te veel mee bezig. Hopelijk komt het snel op gang. Ik heb 5 jaar n spiraaltje gehad en bij mij duurde het best lang voordat mijn cyclus weer "normaal" en regelmatig was. Dat is natuurlijk ook bij iedereen anders! Ik heb vandaag mijn NOD... gek word ik ervan!! Maar goed ik heb besloten om zondag pas een test te doen als ik nog niet ongesteld ben geworden... Tampons heb ik al in huis... test nog niet (bewust)! :) Succes. En n fijne vakantie!

Terug
Bovenaan