Negen Maanden Beurs, gaan jullie ook???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

wie van jullie is van plan om naar de beurs te gaan en zo ja op welke dag? Ik wel eigenlijk wel maar gaan pas in Okt voor de 2de klussen en ben bang dat ik er nog gefrustreerder van terug kom dan dat ik nu al ben. Al die zwangeren daar, dan wordt ik helemaal 'jaloers' van... Op een goeie manier, begrijp het niet verkeerd. En al die leuke spullen allemaal daar! Het maakt dat ik alleen maar nog veel sneller aan een 2de wil beginnen, terwijl mijn mannetje dat nog niet wil. Wat doen jullie

hoi janine,

ik zou ook best willen gaan naar de 9 maanden beurs... ik ben nog niet zwanger en weet dus niet met wie ik kan gaan. (want ja... niemand weet dat wij bezig zijn om zwanger te worden) dus misschien volgend jaar

succes verder

groetjes ingrid

hoi meiden, wij zijn nu bezig met de 3e ronde. ik heb besloten om toch naar de 9 maanden beurs te gaan. ga gelukkig met mn moeder, die weet dat we bezig zijn.
wil niet met een vriendin, misschien dat je je dan toch opgelaten voelt en ja je moeder is gewoon je moeder en in mijn geval ook iemand waarmee ik alles kan delen.
vindt het ook best moeilijk om te gaan, misschien laat ik mezelf daardoor wel weer beetje te veel meeslepen maar ja zullen zien.
groetjes daan

hoi janine,

ja ik ga wel met mijn schoonzusje! vorig jaar zijn we ook samen geweest en toen was zei zwanger en ik net gestopt met de pil,ik had gehoopt dat een jaar later,ik een babytje zou hebben of in ieder geval zwanger zijn maar dit is jammer genoeg niet het geval.
ik heb anderhalve week geleden een miskraam gehad.
maar we gaan wel....

liefs mier

hoi meiden ik gaa 16 feb naar de negen maanden beurs ben ook nog niet zwanger maar vindt het wel leuk om al rond te snuffelen en evt wat info op te doen!!!  veel plezier voor die geenen die gaan groetjes xxxx springkikkertje

hoi hoi ik ga vrijdag met een vrienden naar de negenmaanden beurs
we zijn beiden nog niet zwanger maar het lijkt ons erg leuk

Ik ga ook vrijdag naar de negen maanden beurs.
Heb er onwijs veel zin in.

Mickey 17 w 3 d

Terug
Bovenaan