Negen maanden beurs

Hey meiden,

Wie van jullie is naar de negen maanden beurs geweest??
Hoe was het??
Zijn er nog tips om wel of niet te doen??
Wij willen graag een echo laten maken, is dat wat daar en wat kost het precies???

Graag jullie reactie

Liefs trotsemams

Hoi Trotsemamma

Ik kom net terug van de negenmaandenbeurs. Ben er samen met mijn man geweest.
Helaas kun je er geen echo laten maken (of ik moet er straal voorbij zijn gelopen, maar ik denk van niet) Ik ben maar begonnen met een tas van woezel en pip te kopen om hierin alle folders boekjes en kadootjes mee te sjouwen.
ik zou zeggen, schrijf je gewoon overal voor in en neem overal foldertjes mee, dan krijg je ook een hoop "kadootjes".
Verder heb ik een speciaal tussenstuk gekocht voor bij de autogordel zodat het kindje (tijdens de zwangerschap)tijdens een aanrijding niet platgedrukt wordt in de buik. Ik heb zelf vorige week een kleine aanrijding gehad (dook iemand achterin) en zat daarna niet meer "lekker' in de auto met die gordel op mijn buik, dus vandaar.

Verder heel veel plezier op de beurs, wij hebben genoten
Groetjes natalie
(nu 6 weken)  

hoi hoi,

ik ben vandaag geweest, en heb een echo laten maken. Het kan bij baby-in-beeld, zit aan de zijkant, rechts van de ingang.
Het kost 75 euro. Je krijgt een dvd en foto's en een cd-r met foto's. Het duurt ongeveer een kwartier en ik vond het heel leuk gedaan. Ze legt echt veel uit, meer dan bij de 20w echo vond ik. Ik weet niet hoe ver je bent, want voor de 3D / 4 D echo is het leuk als je wat verder bent. Ik ben 21 weken en dat is aan de vroege kant. Toch vond ik het heeeeeel erg leuk, en we weten nu ook dat we een ZOON krijgen, dat konden ze bij de 20w echo niet zien.

Die gordel heb ik dan weer niet gezien, was misschien wel handig,

groetjes Brigitte

hallo dames
ik ben vandaag naar de beurs geweest en je kunt er wel degelijk echo's laten maken.ik heb er sowieso al 2 gezien.bij de ene was 3en4d 75 euro en bij de andere 50 euro.ik heb er eigenlijk verder niet naar gekeken wat je r precies bij kreeg voor dat geld,maar het kan dus wel.veel plezier als je gaat!!!
groetjes amanda
18+1

Terug
Bovenaan