Negen Maanden Zwanger-Negen Maanden Ontzwangeren

Goeie zin toch he.
Maar t is toch eigenlijk wel zo.
Het duurt best wel ff voordat men weer een beetje de ouwe is,lichaamlijk en geestelijk..
Hoe zit t bij jullie,voelen jullie je al weer goed op gemak....

alles behalve dat....
het gaat met mij nog helemaal niet goed.
loop elke week nog bij de huisarts.

ben 7 weken geleden bevallen maar het gaat nog steeds niet goed.
mn bloeddruk blijft hoog, veel vocht nog steeds en dus ook nog steeds 20 kilo eraan.....

ik baal enorm en jank het liefste de hele dag

Das wel minder dan mammievanbjorn.
Hoop dat je toch wel gauw weer wat beter in je vel gaat zitten..
Heb ook nog wel zo hier en daar beetje vocht nog vast zitten maar ja nix aan te doen,als ik dr aan denkt wat ik dr van heb gekregen maakt t me ni uit,ben blij met mn meissie.
Mn gewicht is ook nog ni echt zo de ouwe,maar t komt wel weer.Zie t een beetje grijzig ipv zwart zeg maar.
Huilen is ook best wel goed meid mammie,gewoon doen,je voelt je dr na meestal wel een beetje beter,toch....

hey,

lichamelijk voel ik me super. beetje jammer dat ik ondanks bv zo snel weer ongesteld ben geworden :p

Ik blijf me alleen verbazen over die hormonen. Hoef maar stukje uit kinderen ofzo te lezen over andermans bevalling en ik ga alweer... hoop dat dat snel over is...

Liefs,

T

uhm lees mn bericht nu terug en zie dat ie best kortaf is.... sorry daarvoor
maar het is wel hoe ik me voel.
ik baal er gewoon zo enorm van.
en dan hoor en lees je die berichten dat mensen al zoveel kilo kwijt zijn na de bevalling, of zelfs al meer kwijt zijn.
(ben daar echt jaloers op)

en dan zeggen ze: het komt wel goed.... ja dat geloof ik ook wel maar wanneer?

pfffff genoeg gezeurd.....

idd truckerbabe ik heb ook nog steeds last van de hormonen hahahaah

hormonen gieren hier ook af en toe nog eens flink erdoorheen hoor!!!

Verder lichamelijk wel weer in orde, alles werkt weer zoals het zou moeten werken. Alleen jammer van het kleine velletje wat ooit een strakke buik was. Maar dat komt vast en zeker weer goed. En zo niet.... jammer dan, er is ook een kind van 4,5 kg uitgekomen!

He mammiebjorn,
Ook hier moeten er nog vele kilo's af hoor, kreeg gisteren de vraag of ik zwanger was:( ( nee ik loop achter een kinderwagen, kijk dan het is nog een klein baby'tje schele %#$%#%)

Verder voel ik me lichamelijk ook nog niet helemaal top.

Ik moet dus echt nog wel ff ontzwangeren.

Toch wel apart dat ieder wat anders heeft wat ontzwangeren betreft.
Ik weet zelf ni precies hoeveel kg ik dr al zo.n beetje af heb.
En wat mn buikje beteft,dr zit nog wel een klein velletje ja,net wat heppy al zegt maar als je ziet wat dr uitgekomen is.maakt t weer goed.
Het komt wel weer.
Zit dr wel nog aan te denken om oefeingen te gaan doen voor mn bekken,daar heb ik toch nog wel eens goed last van...
En essje das echt wel dom zeg dat ze t dan nog aan je vragen,ja t had ook wel een ander kindje kunnen wezen,van vriendin of .......
Geef je lichaam gewoon de tijd...

Terug
Bovenaan