Negen Maandenbeurs

Ik ga dr vanuit dat de meeste wel weten dat dr weer een beurs komt in februari.
Vind die beurzen wel intressant.zo krijgt men informatie en kan leuke dingetjes kopen.
Lekker dagje ff dr tussenuit.
Wie weet komen we mekaar dan wel eens tegen.
Is ja wel leuk dan.
Ik moet zeggen de kleintjes van ons allen zien dr echt snoezig uit...

hey, lijkt me ook wel leuk om daar naar toe te gaan.. maar moet nog even zien hoe ik dat ga doen met 2 kids.. en mn werk natuurlijk... maar komt wel goed..

Liefs, Christien

hey,

ik ga er heen! Ging sowieso altijd al naar de huishoudbeurs, en vorig jaar, net zwanger, ook naar de negenmaandenbeurs. Weet nog wel dat het een beetje voelde alsof ik daar niet hoorde. Omdat je nog niet kon zien dat ook ik mama zou worden. En nu ben ik het alweer drie maanden!! Ik ga de 19e, gezellig met moeders, schoonmoeder, schoonzusje en goede vriendin die donderdag is uitgerekend... SPANNEND :p

Liefs,

T

Lijkt mij ook heel leuk om te gaan maar ik ben aangewezen op het openbaar vervoer (woon vlak naast Den Haag) en aangezien de treinen in de winter wat ehhm.. minder betrouwbaar zijn.. Ik laat het van het moment af hangen. Bij mooi weer wil ik zeker ook gaan!

Tenzij er hier iemand in de buurt van Den Haag woont die wel een auto heeft??? ;-)

X
Evje

Hallo lady's,

Ik zou er ook wel eens heen willen. Mij het lijkt het ook wel leuk. Ik weet alleen niet zo goed wie ik mee kan vragen. M'n schoonzus zie ik eerlijk gezegt niet zo zitten (want die wil dan ook per se naar de huishoudbeurs en dat wil ik dan weer niet) en met m'n zeer goede vriendin er heen ook weer niet, want zij is niet zwanger of mama. Dus tja..lastige kwestie. Misschien dat ik dan m'n moeder wel vraag mee te gaan of m'n andere schoonzus. Ach...'k heb nog ff de tijd om er over na te denken...en wie weet is m'n vriendin dan ook wel zwanger..hihi.

@Evje...als ik in de buurt had gewoond had ik je wel willen komen ophalen..maar ik ben woonachtig in sprang-capelle (nabij kaatsheuvel/waalwijk).

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan