negende keer ......wegen

A

Anoniem

Guest
Ok dames ik ben er weer.
Bedankt voor het plaatsen van de topic voor vorige week.
De gegevens zijn bijgewerkt.

Wie durft het aan deze week de gegevens door te geven?
Ik niet........De hele week heb ik ALLES gegeten wat ik lekker vond.
En gisteren afgesloten met een barbeque.
Ik zal er morgen maar weer aan geloven om op die weegschaal te gaan staan.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Jessica

hoi jessica,fijn weggeweest?ik durf ook bijna niet te wegen,vriend was de hele week ook vrij dus dan is het s avonds al gauw even wat lekkers.vandaag er maar weer goed tegenaan.ga morgen maar op de weegschaal.succes
gr petra

Hoi Jessica,

Ja ik durf wel haha. Ik heb me net gewogen en weeg 75,5 dus aangekomen. Maar goed ik heb ook gebarbequed haha

groetjes Maris

Nou ik ben erop gaan staan vanmorgen.
En........2 kilo aangekomen.
Was te verwachten na al dat gesnaai en lekkere eten.

Ik had gisteren een korte broek aan die ik verleden jaar had gekocht toen ik mijn positiekleding spuugzat was.Hier zwem ik in.Zelfs ingesnoerd heb ik overal ruimte over.Al met al ben ik toch wel een beetje goed bezig.

Groetjes Jessica

hoi
hier gaf de weegschaal 86,0kg aan,iets aangekomen dus.nou ja deze week maar met goede moed door.doei
gr petra

Vanmorgen gaf de weegschaal 86,9 kilo aan.
Gister zo'n zin in chips (tijdens het kijken naar Grey's Anatomy), maar daar niet aan toe gegeven. Vanmorgen was ik daar héél blij mee, want zo is er weer een magische grens verbroken. Op naar de 85 kilo. Het komt in zicht....
Ik ben alleen zo bang dat ik precies op mijn streefgewicht zit als we op vakantie gaan. Drie weken Italië, dat zal mijn gewicht zeker geen goed doen.....

Groetjes, Karin

hi dames

Ook hier viel het een beetje tegen 68,9kg terwijl ik me er toch netjes aan heb gehouden maar ja hopelijk volgende week beter.

Groetjes Patricia

Hier 83.9, dus 0.5 eraf. Dit valt me mee, na een week met aardig wat sasdagen. Heb wel een beetje vals gespeeld; ik had me eigenlijk gisteren moeten wegen, maar ik heb gisteren een strenge dag gehad en heb me dus een dagje later gewogen.
Nu weer een strenge week, op zaterdag na, ben benieuwd.
Miranda

Terug
Bovenaan