negenmaanden/huishoudbeurs geweest

ben gisteravond naar de beurs geweest,
heb in jaren niet zo veel gekocht.
veel aanbiedingen voor jayden zoals nutriolon voor 7 euro, bambix 3 voor 3,50 met gratis opbergbus, toetjes van nestle 2 voor 2,50. ik heb ook een swimtrainer( zwemband waarbij ze al in de zwemhouding liggen) voor 16 euro terwijl deze in de winkel wel 25 a 30 euro kost. en ga zo maar door.
heb dus een hoop koopjes op de kop kunnen tikken.
alleen moet je wel flink sjouwen maar ja dat hebben we er wel voor over. hihihi

zijn er nog meer die gaan of zijn geweest?
en hebben jullie ook zo lekker kunnen slagen?

Ja ik ben ook gisterenavond geweest en ben helemaal blij met mijn zwitsal luiertas haahahahah. Net alsof ik als kind een grote spek had gehad hahahahaha. Ik heb voor de volgende flink wat luiers ingeslagen, wat potjes, zwitsal uiteraard en wat spulletjes voor Tjerk. Zwemband hadden wij al. Maar ik heb ook het gevoel dat we dit jaar veel bespaard hebben hahahaha.

had ook al een zwemband maar niet zoeentje als deze, merk dat hij die andere saai begint te vinden hij wil lekker in het water kunnen spatten en met die ik heb is dat lastig en in deze ligt hij op zijn buik waardoor hij met zijn handjes in het water kan spatten en met zijn beentjes kan hij ook al helpen mee bewegen. dus ben benieuwd, ga zondag met de helefamilie zwemmen dus kijken of meneer het wat vind.

het is echt leuk als je een hoop dingen voor veel mindergeld kan kopen. en ja wij zijn vaak blijer dan de kids. hihihihi

Vooral als je dan gratis kaartjes hebt hahahaha. Dan lijkt het voordeel groter. Ik ben nog steeds aan het opruimen ervan hahahaha. Vaatwasser draait volle toeren met allerlei bakjes, bekers enz. Lades moesten weer opgeruimd anders past het er allemaal niet bij. Hmmm misschien dat het toch wel een beetje veel was. Maarja komt vanzelf op. Ik heb gelijk voor de aankomende telg ook gekocht dus het ging dubbelop. Had bij Bebe jou ook nog een leuk badjasje van de serie die ik heb en er nu uit is. Was ook nog een mazzeltje hahahaha. Yep ik ben blijer dan de kleine hahhahhaa.

supertje@ kan me voorstellen dat je er erg hebberig van wordt , aangezien het zo veel geld scheeld, en zeker als je voor 2 koopt.
kan me in denken dat je kasten nu flink uitpuilen, heb er ook last van, was even passen en meten
had het nu al met 1tje.
en wij hadden ook gratis kaartjes.

kelly@ ben er ook allemaal erg blij mee, denk dat jayden zich er zondag flink in zal vermaken. Het is een echte waterrat.

Terug
Bovenaan