Negenmaandenbeurs

Gaan jullie ook als moeder (of misschien weer zwanger) naar de negenmaandenbeurs? Of zijn jullie vorig jaar als aanstaande moeder geweest?

Ik ga dit jaar naar de huishoudbeurs en waarschijnlijk dus ook even langs de negenmaandenbeurs. ik ben benieuwd wat jullie hiervan vonden. Nog leuke tips voor leuke stands of kortingsacties?

Zo heb ik wel een aantal leuke bonnen gezien in de beursgids die bij het blad wij jonge ouders zit. En ook bij de kampioen (ANWB) zaten wat bonnen echter de meeste waren alleen inleverbaar op 16 en 17 febr.

Nou ik hoor het wel!

het lijkt me wel leuk. Ben er uiteindelijk nog nooit geweest; moet het gewoon eens doen... Eens ff uitzoeken of ik het deze keer kan regelen.
Ik zie trouwens overal "aanbiedingen" om kaarten te bestellen (kruidvat, prenatal). en overal weer andere kortingen of extraatjes. Even goed kijken wat de leukste deal is!

Bij kruidvat gaat het volgens mij om avondkaarten.
Misschien kun je eens kijken op marktplaats...wil ook nog wel eens werken.
Nou wie weet komen er leuke kortingen ook voor op de beurs :D.

Ik ben er vorig jaar heen geweest, was toen 6 mnd zwanger. Erg leuk.
Ga dit jaar niet weer, want ik heb het idee dat je het na één keer wel kent daar. Ik had het groter verwacht maar het viel me verder niet tegen.

Leuke stands voor o.a foto's van je zwangere buik of met kindje, echo-stand, buik-schilderen enz, en ook leuk shoppen voor positie- of kindermode, ideeen opdoen voor kaartje, kamertje enz, en alle nieuwste ontwikkelingen op babygebied.

Vorrige jaar kon ik via mijn werk naar de huishoud en negenmaandenbeurs. Ik ben geen fan van beiden - vaak is war jij daar kan besparen weinig in verhouding met de entreeprijs, transport en evt. parkeren. Dan liever shoppen op internet of gewoon in de winkel. Ik bezocht ook de jongegezinnenbeurs - gelukkig met mijn babybjorn ipv kinderwagen. Ik wordt echt niet vrolijk van de gekte maar  dat is typisch mij.  Veel plezier op de beurs  voor jullie die het wel zien zitten

mor74

Heey

Ik ben van plan om naar de 9 maanden beurs te gaan, heb een gratis kaartje.
Ben wel een keer naar de huishoudbeurs geweest, maar daar vond ik niet heel veel aan.
Het is ook dat ik er toch gratis heen kan en ook in amsterdam woon.
Ben benieuwd!

xx

In het beursgidsje staat een Nijntje tas met inhoud voor 3 euro. Nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig wat er in zit :p. Volgens mij was deze vorig jaar ook te koop...is er iemand die hem toen heeft gekocht?

Terug
Bovenaan