negenmaandenbeurs

Hallo,

Gaat iemand van jullie nog naar de 9 maanden beurs??
Ik ga samen met een vriendin per busreis heen op 17 februari (donderdag). ben dan wel 35 weken zwanger en zij 25 weken...
Hoop dat ik zo'n dag wat kan volhouden.. einden lopen valt me nu soms al erg zwaar, krijg dan last van mijn banden.........

Wie o wie gaat er nog meer???

Liefs Anna

ik wil er ook graag heen maar wil het nog even aan kijken lichamelijk..
ik ben dan namelijk bijna 36 weken zwanger en het is niet bepaald om de hoek van enschede

Ik wil ook graag, ga al jaren maar toen nog voor de lol.

Ik ben tegen die tijd ook 38 wk zwanger dus ik denk dat het hem niet gaat worden voor mij( helaas) Ik kijk gewoon ff hoe ik me voel.

Ik moet namelijk ook wel ff in de trein,

Wij hebben bewust voor zo'n busreis gekozen, omdat ik dan zelf niet hoef te rijden..... :D je word voor de deur afgezet... dat scheelt al een hele hoop... en tussendoor moet ik maar genoeg zitten haha...

Als het mij echt niet meer lukt gaat iemand anders met haar heen.... maar ik wil zo graag!

Ik zou graag gaan, maar ben dan 38 weken zwanger. Als het lichamelijk zo blijft gaan als nu, ga ik het echt niet meer redden. Wel jammer, want ik vind die beurs erg leuk!

Gr Ingrid

Nee voor mij niet, ben dan 38wk, maar dat vind ik geen reden om niet te gaan, hebben daar ook ziekenhuizen,,haha
Nee ik ben niet zo'n mensen mens, verschikkelijk die drukte, krijg er nu al rillingen van,,haha
Ben 5jr terug naar de jongegezinnen beurs geweest met moeder en zus, 1x nooit weer!
Maar veel plezier voor de gene die gaan!
Liefs

Ik ga ook niet ben idd ook 1x met mijn moeder op de jongegezinnenbeurs geweest toen ik zwanger was van onze floortje wat een ellende zeg!
En druk bah bah ik kan daar ook niet zo goed tegen haha.
Bovendien ga ik dat nooit niet redden met mijn bekken dan lig ik er gelijk uit voor ik weet niet hoelang haha.
Maar voor iedereen die gaat HEEL VEEL PLEZIER!!

gr louise

Lijkt me ontzettend leuk om te gaan, maar heb last van bekkeninstabiliteit en lopen van hier naar dorp en weer terug (kwartiertje totaal) is eigenlijk al veel.

Haha misschien kan ik mn zusje en een rolstoel strikken ;-)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan