Haha gewoon lekker dooreten! Ik moest altijd erg op mn gewicht letten (niet dat er iets af ging hoor haha dat lukte me dan ook weer niet) en vorig jaar had ik me ingeschreven voor taekwondo. Dat heb ik 5 jaar gedaan en vond het een mooie tijd om weer te beginnen zodat ik af ging vallen en een betere conditie zou krijgen maar toen bleek ik zwanger te zijn en lette ik er ook ineens niet meer op. Hoeft ook niet, gewoon lekker eten waar je zin in hebt, zwanger zijn is soms best fijn excuus haha
Er zitten inmiddels wel echt teveel kilo's aan dat korte lijfje van me (weeg 100 en ben maar 1.63m) en had me dus weer ingeschreven voor taekwondo. En ja hoor je raadt het al, bleek weer zwanger te zijn hahaha. Nu vind ik het wel heel erg dat ik geen tijd heb om de kilo's eraf te krijgen voordat de tweede baby komt. Moet er erg veel om huilen, maar mn vriend wordt dan juist heel erg boos op me. Zegt dat ik me niet aan moet stellen en het na de bevalling wel eraf gaat. Dus zeg maar tegen je vriend dat je mag eten wat je wil, want je bent zijn kindje aan het laten groeien
Sorry lang verhaal en hoort eigenlijk niet bij negerzoenen, maar het moraal van mn verhaal is eten waar je zin in hebt, daar ben je zwanger voor hahaha. (nou ja ook om een kindje te krijgen hahahaha)