negeren van relschopper op het forum?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Er gaan hier af en toe nogal topics rond met een rel gehalte en het valt me op dat juist die topics enorm veel reacties krijgen.
Voor degene die de rel sticht alleen maar leuk!
Kunnen we niet beter dit soort mensen links laten liggen? En eventueel dit melden (met de nickname van degene die dit soort topics start) zodat er eventueel uiteindelijk een IP-ban zou kunnen krijgen als dat tot de mogelijkheden hier behoort tenminste.
Negeren is voor degene die dit soort topics start niet leuk en uiteindelijk druipen dat soort mensen wel af als ze geen reacties krijgen.
Je moet alleen een lange adem hebben en af en toe flink tot 10.000 of nog verder kunnen tellen. Maar goed stuur een bericht naar de web beheerder op dat moment zodat zij weten dat ze iets moeten ondernemen en je bent ook al een stuk rustiger omdat je het afreageert op de verkeerde .

It's just my 2 cents.

Groet Xanthe

Het lastige blijft natuurlijk dat er elke dag weer nieuwe zwangeren bijkomen die weer net zo onthutst zullen zijn door dergelijke berichten en dus weer net zo hard reageren. Ik he al 4 mailtjes gestuurd naar de redactie/ moderator. Ik heb nog nooit een reactie terug gehad  . De regels die ze hebben opgeteld worden niet nageleefd en de sancties die erop staan leven ze ook niet na. Dat vind ik erg triest.
Ik hoop dat ze opeen gegeven moment haar puberteit is ontgroeid of het te druk krijgt met andere zaken zodat ze vanzelf verdwijnt.

groetjes,
Wietske

Hoi Xanthe,

Ik denk dat negeren inderdaad de beste oplossing is. Als iedereen maar blijft reageren blijft zo'n discussie namelijk continu bovenaan staan, en blijft iedereen het lezen. Er komen elke dag zoveel nieuwe berichten bij dat als je 1 dag wacht, het bericht al bijna niet terug te vinden is.

Helaas is het wel zo dat er héél veel zwangeren op het forum zitten, en dat dan iedereen zich zou moeten inhouden. Het is gewoon erg jammer dat de beheerders het niet onder controle willen houden.

Groetjes,
Petra.

is er dan niemand die zulke berichtjes controleert voor ze worden geplaatst?
dat zou ik dan wel weer handig vinden.

groetjes

Ben het met je eens!!

But how to control all the hormons?? Hahaha!!
Die heb ik nl soms echt niet helemaal onder controle.. en dan kan iemand wel eens flink de baard eraf krijgen!

Maar goed.. Dit was de eerste keer dat ook ik me tot een reactie heb laten verleiden.. Volgende keer toch maar weer tot 10.000 of nog verder tellen..

Goed plan!
Groetjes, Harma

Het probleem is, zolang er niet echt wordt gescholden dat ze dan niet veel kunnen doen.
Een ieder heeft namelijk het recht om zijn mening te geven. En wanneerd is het beledigend??? (dat staat ook in de regels, beledigen en kwetsen mag niet),   dat ligt voor iedereen weer anders.
Persoonlijk heb niet last van die topics, ik moet er wel   om lachen zelfs.
Ik kan me er echt niet druk om maken. Lees ze niet en reageer niet als het jou te ver gaat, das toch ook simpel?
Maar goed, lastig is het wel als je het niet leuk vind natuurlijk en er dus echt mee zit.

Terug
Bovenaan