NEGEREN

Hallo Alle leuke meiden hier op dit forum. Lees net een aantal berichtjes terug omdat ik een paar dagen hier niet ben geweest.....
Ik stond er weer van te kijken dat iedereen hier zo fel op dat "rare schepsel" wat hier leuk denkt te zijn reageert....a.u.b. niet reageren dan vind deze persoon er geen REET meer aan en is dan zo weg!!!! Dit is waar zo'n zielig figuur voor komt.....

Inderdaad San,

Ik reageerde ook fel in het begin en dan had die persoon lol....nu reageer ik niet meer en tis ook ineens stiller!!!
Alles oke daar???

liefs Flower

Ja, NOD maatje!!
Hier is alle oke....heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld....apart hoor!!
En hebben er zeg maar aardig op los geklusd! Ben er gewoon moe van!!! of is dit misschien een voorteken?? Ach we zien wel wil wel wachten tot minimaal volgende week zondag voordat we gaan testen....maar heb niet het idee dat ik zwanger ben....maar ja ook dat zegt niks! En bij jou????

Tja bij mij....lees mijn eerdere bericht (2 onder die van jou) ik ben na mijn ovu dus ongi geworden...erg fijn, moet de 11e naar de gyn.....tis dus gewoon K..!!

Balen zeg....maar is het erg veel bloed??? Zou het een vroege afstoting kunnen zijn van het bevruchte eitje? Ik weet het ook niet hoor! Ben ook al eens 5 dagen te vroeg lichtjes gaan bloeden en brak pas hevig door op het moment dat ik het had uitgerekend! En ben ook al eens 2 weken ongi geweest dat is ook balen! Ik hoop dat je bij de gyn goed geholpen wordt. Dan kun je weer verder....balen hoor! Houd nu ook in dat ik nu jou niet meer als NOD maatje heb.....was van korte duur.....maar hoop dat je snel zwanger bent.........groetjes en sterkte...ga nu lekker TV kijken en ik "spreek" je nog wel.

Terug
Bovenaan