Negerzoenen

Hoi allemaal,

Op een ander forum heb ik al eens de vraag gesteld of je eigenlijk gewoon
negerzoenen kunt eten als je zwanger bent... maar niemand wist het
antwoord met 100% zekerheid te geven. Gevolg was alleen dat iedereen
onwijze trek kreeg in die lekker bolletjes, hahaha!  Zelf ben ik er bijna wel
van overtuigd eigenlijk dat hett gewoon moet kunnen, maar door een
discussie met mijn ouders en manlief weet ik het allemaal niet meer zo zeker.
Weet iemand van jullie het wel zeker?

Liefs, Linkie.
 
Hoi Linkie,

Ik wist het eerlijk gezegd ook niet en ik heb het aan mijn moeder gevraagd.
Mijn moeder zegt dus dat je GEEN negerzoenen mag eten. Er zitten bepaalde "zoet"stoffen in die schadelijk zijn.

Groetjes Aafje
.



 
euh, is dit een grap??? Ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord en heb tijdens mijn zwangerschap toch behoorlijk weel boeken van voor naar achter gelezen.. Ik ben op 16 maart bevallen van een perfect meisje dus ik denk niet dat negerzoenen kwaad kunnen??
Stephanie
 
Waarom zou je eigenlijk geen negerzoenen mogen????
Ik heb er nog nooit van gehoord. Oke dat je geen rauwmelkse kaas mag en geen rauw vlees dat snap ik. Maar wat voor zoetstoffen zijn dat dan?? Want als je niks met zoetstoffen mag hebben, blijft er bijzonder weinig over wat je dan nog wel mag eten/drinken tijdens je zws. Ik eet ook gewoon drop als ik daar behoefte aan heb. Schijnt volgens velen ook niet te mogen, maar volgens mijn vk kan het absoluut geen kwaad zolang je het maar met mate eet.
 
Stel je nou toch eens even voor dat je geen NEGERZOENEN meer zou mogen eten....

Brie... hmmm, filet american... tja, 't is jammer, maar ook niet meer dan dat, maar NEGERZOENEN?????  







Sandra

 
hahha geen negerzoenen moest wel ffen lachen hoor overal zit zoetstof in lieverds dus eet maar lekker hoor heb er zelf ook een aantal op en ben alweer 15 weken zwanger.
heb al 2 kids grootgebracht en heb van alles gegeten dus ,soms zie ik ook wat staan en vraag ik het na bij de dokter die zegt je mag alles eten wat je wilt,geen rauw vlees natuurlijk en brie .

Vroeger aten ze toch ook alles en ze hebben wel 12 kinders grootgebracht toch.
Dus eet maar lekker hoor en tja overal zit natuurlijk wel een maat aan he.

liefs claudia
 
volgens mij is er niets mis met die negerzoenen! ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, heb al 3 kids en verwacht de vierde. ze zijn allemaal erg gezond, dus.......

eet ze maar niet te veel, anders word je misselijk!

 
Terug
Bovenaan