Neginnende pijn borsten

Haaaaaai Iedereen!

Ik heb een vraag, mijn dochter dronk altijd heel goed maar nu drinkt ze minder of ze is gewoon sneller tevreden...Het lijkt alsof er nog heel veel melk in mijn borsten zit als ze uitgedronken is het word nu ook wat gevoelig. Zou ik de melk eruit pompen? WIe heeft er tips?

Groeten NOekie
 
Als je kolft hou je de productie opgang maar het is wel belangrijk dat de borsten goed leeg zijn omdat op die manier je geen borstontsteking krijgt. Dus ik zou het wel doen. Zeker nu je zegt dat het al pijn doet.

Misschien is je dochtertje niet helemaal lekker. OF heeft ze minder nodig door bv bijvoeding?

Wat je afkolft kan je invriezen voor als je een keer weggaat.

Succes
 
Mijn borsten maakten in het begin ook meer melk aan dan dat mijn zoontje dronk. Ik kreeg het advies 's morgens na de voeding mijn borsten leeg te kolven, want 's morgens zitten je borsten het meest vol. Dit om een borstontsteking te voorkomen, want dat schijnt het gevaar te zijn wanneer je borsten niet goed leeg gedronken worden. Ik heb dit ongeveer 2 weken gedaan en zo twee keer een dreigende borstontsteking weten te voorkomen. Veel succes!!!!!
 
Terug
Bovenaan