nekplooi meting

Lieve Allemaal,

Ik heb gister mijn nekplooi meting gehad, wat een ervaring! De vk kon het op een uitwendige echo niet goed zien en heeft een inwendige echo moeten doen...dat is niet echt prettig....Maar ook daar wilde de meting niet goed lukken. Uiteindelijk is het na een beetje duwen op mijn buik gelukt om de baby een beetje te draaien zodat het beter lag voor de meting en is het met een uitwendige echo gelukt. Nu moet ik tot woensdag wachten op de uitslag. De vk wist niet wat ze zag toen ze het scherm aan zette. Ik heb echt een enorme placenta. Bij mijn eerste kindje was de placenta normaal maar nu vond de vk hem erg groot...dat belooft wat!!

Gelukkig is alles goed en zijn voor mij de eerste 12 weken voorbij.

Groetjes Odette
 

Hoi Odette,

Proficiat dat alles goed is en je door de 12 weken heen bent.

Zo zo, een reuze placenta hahahaha  maarreuhh, dit hoeft toch niks te betekenen ??
Bij de eertse zwangerschap had ik ook een joekel ( en ook een joekel kind gekregen haha) maar de VK zei dat het juist gezond was zo`n grote placenta. Of ben ik toen der tijd ( was vorig jaar) verkeerd ingelicht ??
Ben nu zwanger van de tweede maar mag pas over 6 weken naar de VK. Afwachten dus
 
Hallo Ambersmama,

Ik heb geen idee of het goed of fout is zo'n grote placenta, wat de vk vertelde is dat er dan wel veel voeding kan worden onttrokken door het kindje....Ik hoop niet op een hele grote baby want ik heb met Isabelle een helse bevalling gehad en ik had toen het geluk dat ze maar 3060 gram woog.... Ik weet niet wat ik nu zou doen als het kindje heel groot zou zijn, ik heb het aanbod van een keizersnee nog naast me neer gelegd maar het is niet ontdenkbaar dat als het kindje heel groot zou zijn ik daar toch voor kies....

groetjes Odette
 
Hoi Odette..

Ik ben nu 12 weekjes zwanger en moet woensdag voor een echo en dan kijken ze ook meteen voor die nekplooi..
ik vind het wel spannend hoor..dit is mijn eerste dus allemaal nog erg wennen..
maar hoezo krijg je nog de uitslag dan?..ik dacht dat ze meteen konden zien of het goed is ja of nee..
in ieder geval geniet van alles.

groetjes van Patricia
 
Hoi Patricia,

Ik heb een duo test laten uitvoeren wat betekende met 8 weken een bloedtest en nu met 12 weken een NT (nekplooi meting) Die twee testen worden samen bekeken en aan de hand van die twee uitslagen krijg ik te horen hoeveel procent kans ik heb. Ik ga er van uit dat alles goed is, dit is mijn 2e kindje en we wilden graag weten hoeveel kans ik zou hebben op een kindje met Down syndroom. Wanneer ben jij uitgerekend?? Ik 6 april 2006.

Geniet van je echo, het duurde mij veel te kort en ik krijg er vanaf nu geen meer aangeboden...

Groetjes Odette
 
Hoi Odette..

vandaar...ik moet dan woensdag heen maar vind het wel spannend..hoop voor je dat de uitslag goed is maar daar gaan we gewoon vanuit..
ik ben 6 april 2006 uitgerekend..zelfde datum grappig hoor...

groetjes van Patricia
 
Hoi patricia,

Wat leuk dat je ook 6 april bent uitgerekend. Dat worden dan lekkere rammetjes!! Ik heb een dochter met sterrenbeeld leeuw dus dat gaat nog wat worden!!! Volgens de chinese kalender krijg ik dit keer een zoon en ook een waarzegster die we een hele tijd geleden hebben bezocht en die heel veel dingen goed had zonder dat we iets hadden verteld wist te zeggen dat er nog een kindje zou komen maar dan van het andere geslacht(een zoon dus). Ik weet niet of ik het wil weten, alles is welkom als het maar gezond is!

Lekkker he, dat de eerste 12 weken erop zitten.

Laat je me weten hoe de echo was? Veel plezier!

Groetjes Odette
 
Hoi Odette..

Ja dat worden idd lekkere Rammetjes..mijn zusje is ook ram en dat zijn best eigenheimers(ofzo) maar mn zussie zegt wel dat rammen wel goed alleen kunnen spelen..We zien het wel als het maar gezond is...Ik ga volgende week donderdag naar een Medium die afspraak staat al heel lang vast voordat ik wist dat ik zwanger was al..dus ben benieuwd wat ze zal zeggen ik denk zelf een jongen zo een gevoel heb ik maar het maakt mij eigenlijk niet uit..het belangrijkste vind ik dat het gezond is en alles erop en eraan zit..
tuurlijk laat ik het je weten van die Echo..

veel liefs van Patricia
 
Terug
Bovenaan