Nekplooi verdikt: 2,9mm op 13 weken

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Momenteel ben ik 13 weken zwanger van een 3de kindje. Ik heb al 2 dochters. Bij de vorige zwangerschap kwamen we na verdikte nekplooi van 2,9mm op 12 weken en 3,5mm op 13 weken via vlokkentest te weten dat het om een jongetje met syndroom van Down ging. Met veel pijn in het hart besloten we de zwangerschap af te breken. Ik ben op 15 weken bevallen van een jongetje met duidelijke.symptomen van Down en een serieuze hartafwijking. </p><p>Nu horen we op 12 weken dat de nekplooi terug verdikt is ?, 2,4mm op 12 weken. Op 13 weken een expertise echo gekregen en nekplooi was gegroeid naar 2,9mm. We blijven op pc. 95 van de curve. Nipt afwachten en sowieso vruchtwaterpunctie  Terug veel stress en enorm bange tijden. Alles komt terug... </p><p>Zijn er nog mensen die een verdikte nekplooi hadden, waarvan het hopelijk wel positief is afgelopen? Want momenteel is de moraal ver onder nul... </p><p>Dank je wel alvast... </p><p> </p>
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Wat verschrikkelijk dat je dit twee keer mee moet maken. Ik hoop erg voor je dat je er dit keer een goede uitkomst is. 
 
 
Terug
Bovenaan