Nekplooimeeting!

Hallo meiden,

Vanochtend de nekplooimeeting gehade en was 1.3mm. We hebben 2 armpjes, beentjes, voetjes een blaas en maagje gezien. Zo bijzonder om de kleine eigenwijze uk te zien. Ook deze uk is zeer eigenwijs, draaide steeds weg voor de echo en uiteindelijk inwendige echo gehad...wel hele mooie plaatjes nu. De echoscopiste denkt volgens de nub theorie een meisje! Ik ben heel benieuwd over vier weekjes! Het allerbelangrijkste is dat de kleine er nu gezond en goed uit zag!

Lieve ukkietje,

Wat een goed nieuws en wat een mooie uitslag van de nekplooimeting (bij ons was ie ook 1.3mm) Wanneer krijg je de uitslag van je bloed of had je die al?

Gaaf dat je ook nog wat mooie plaatsjes kreeg, kan je lekker de hele dag naar koekeloeren :)

Leuk dat ze ook bij jou de nub theorie heeft toegepast! Ben benieuwd of je hetzelfde resultaat hebt over 4 weken?! Jammer, dat ik nog niets wist van die nub theorie tijdens onze laatste echo, anders had ik het zeker gevraagd maar goed....

Ga lekker genieten meid! Liefs Lynn.

@dbby, ja we denken zelf ook een meisje, we hebben nu ook al een dochtertje. Lijkt me erg gezellig twee meiden.

@Lynn, ik ga dinsdagavond naar de VK, ik ben benieuwd of zij dan al de bloeduitslag binnen heeft.

Terug
Bovenaan