nekplooimeting gehad en 3d echo

hallo dames,
Hoi vanessaboy gefeliciteerd met je baby.Ik heb 1 juni een nekplooimetingecho in het ziekenhuis gehad het was een buikecho ze kijken dan naar zwart randje dat net onder het hoofdje zit en dat meten ze op.Bij mij zag het er gunstig uit ik heb heel weinig kans dat ik een kindje met syndroom van down krijg.ik sta er dus postief voor.daarna is er een 3d echo gemaakt.Raar gezicht was dat je ziet dan op een scherm de binnenkant van je baarmoeder en je baby in lichtgeel/bruinachtige kleuren.Heel apart eigenlijk als ik wat verder ben kan je het beter zien.maar ik zag een hoofdje armpje beentjes .en heb ook het hartje horen kloppen.Moet nu nog nadenken over een vruchtwaterpunctie.Weet nog niet of ik dat laat doen Daarna gesprek gehad met verpleegkundige overbevallen in het ziekenhuis.kan voorlopig weer wat folders gaan doorlezen.en me vriend wil de baby echt niet.hij dus weer niet mee geweest.Sta er dadelijk echt alleen voor.groetjes s.c.
 
Jammer dat je vriend er niet voor je is.
Blijven jullie bij elkaar? Want als hij het kind niet wil en jij wel, dan kan je misschien beter de relatie nu al beeindigen.

Fijn dat de echo goed was en dat je kind weinig kans heeft op down.

Succes met je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan