nekplooimeting gehad

Hoi meiden,

Vandaag heb ik mijn nekplooimeting gehad.
Ik heb in totaal een uur naar mijn nieuwe uk kunnen kijken heerlijk was dat en ook 3 mooie echo's meegekregen.
Eerst lag de kleine niet helemaal goed en weigerde simpelweg te draaien voor de camera :) nu al eigenwijs en pas 13 weken in de maak....
Dus ik de wachtkamer weer in, moest 3 glazen water drinken dat even naar mijn blaas laten zakken en dan zouden we weer verder gaan...helaas de mensen die tussen door mochten liepen wat uit dus eerst bloed geprikt en na een half uur konden ze weer verder.
Ja hoor het was gelukt de kleine had zich keurig gedraaid en mijn blaas liep bijna over (best lastig om dan dat echo ding op je buik te hebben drukken) weer een paar prachtige beelden gezien.
De kleine zwaaide en bewoog alle kanten uit Dus ook een paar mooie foto's meegekregen. Toen vroeg ze of de stagair ook nog even mocht oefenen...TUUURLIJK nog meer baby kijken altijd goed. Ze was nog wat onwennig en hardhandig maar ach ik heb lekker liggen kijken. nu ongeveer 1.5 weken wachten op de uitslag.
volgende week vrijdag weer controle en hartje luisteren ipv alleen maar zien kloppen :)
En maandag weer aant werk en daar heb ik niet zo'n zin in maar goed het hoord erbij.
groetjes
Charlotte

Ik heb ook gisteren de nekplooimeting gehad. Onze uk lag meteen precies goed!! Aangezien wij meteen bloed hebben laten prikken na de intake kregen wij gisteren meteen de uitslag. Kans op down was minder als 1 op 5000!!! De beste uitslag die je naar kon krijgen!!!
Ook wij hebben nog een tijdje naar uk mogen kijken ( we hadden de kids mee en die vonden t prachtig!) Ook 7 prachtige foto's meegekregen. Uk zwaaiend en duimend, zooo schattig!

Succes met de uitslag!

Ik vind ook dat je na elke echo nog meer van die kleine kan gaan houden! Het krijgt meer vorm voor je gevoel en wordt wat realistischer.
Veel succes morgen op je werk!

Benieuwd naar de uitslag, nog even geduld!
Wel altijd leuk om de kleine weer te zien, ik kan niet wachten.

@MamaBo, gefeliciteerd met die mooie uitslag!
Ik mag woensdag en heb ook al bloed gegeven dus hoop op meteen uitslag, anders duurt het hooguit een dag geloof ik.

Wij hebben van de week ook de nekplooimeting gehad, met ook zo'n goede uitslag ( 1op 5000!!)
Fijn he, om zulk goed nieuws te krijgen. Toch blijft het altijd afwachten. De kans bestaat...

Terug
Bovenaan