Nekploometing helemaal goed!!!!

Ha ladies,

Zoals ik al aangaf had ik vandaag mijn nekplooimeting en zag er super goed uit. Voor degene die het herkennen 1.4mm (bij 3,5 of meer is het niet goed, dus hoe lager hoe beter). Nu krijg ik nog officieel de uitslag van de combitest opgestuurd, maar ben al helemaal blij!

Verder ook te horen gekregen dat slokdarm werkt, nieren werken, en het hartje gehoord! Nou toen viel ik even stil en kwamen de tranen, geweldig zeg!

Nu op naar de 20wk echo op 9maart! Spannend hoor dit en wat gaat het allemaal snel.

Liefs

Kijk dat is goed nieuws.
Mijn meting was 1.9 tot 2.0 mm dus door jou berichtje kan ik ook rustig blijven ademhalen en gaan afwachten tot 1 mrt de 20 weken echo
Dank je wel!!!!

hey hoi
fijn dat het goed is!
niet verkeerd bedoelt ofzo, maar verbaas me er best over hoeveel mensen die test doen.

nu op naar 9 maart de 20 weken echo. weer even binnen spieken de buik.

Zeker niet verkeerd opgevat, maar met wij hebben dit besloten op basis van mijn leeftijd. Ben toch al 35 jaar en dan gaan de jaartjes tellen. Waar je ronde je 20e nog een kans hebt can 1 op 1000 is door mijn leeftijd de kans al 1 op 350! Dus vandaar.
En volgens mij had jij al eerder gezegd dat je daarna nog geen zekerheidhebt, dat klopt, maar je weet wel dat de kans aanzienlijk kleiner is en die geruststelling waren wij naar op zoek.

@winx Graag gedaan! Toch handig zo'n forum. Ook gefeliciteerd. Op naar maart!

Yeeeeh goed om te horen ik herken het hele verhaal ook bij mij de tranen. 1.0 - 1.4 was bij ons de meting.
En ik dus ook 30+ (37) vandaar ook mijn keus tot deze test. En als het mee valt doe ik geen vlok of vrucht onderzoek meer hoor. Jij wel?

Nope, die doe ik niet meer. Heb nu geen verhoogd risico meer dus zie geen reden om dat risico te lopen!
Leuk om te horen dat je je zo herkent in ons verhaal. Nu op naar de 20 weken echo.

Liefs

Terug
Bovenaan