@ Nelleke en Cissy... ( Blonde foto..)

Hey!

Speciaal voor jullie even een nieuwe blonde foto laten maken, hihihi!
Ik zie er niet op mijn charmantst uit, maar goed, het is een blonde foto....

Groetjes!

Whaha, jij durft!! Is inderdaad erg blond. MAar als ik je verhaal goed begreep is het over 2 maanden weer zwart (of rood, of gestreept).
Leuk hoor!
Kwam je hier net van de kapper? Want het zit inderdaad netjes in de krul!
Liefs Nelleke

mmm ja erg blond, hahahaha, kan me voorstellen dat Gert Jan zich elke keer op z'n hoofd krabt of het tocht echt wel dezelfde vrouw is die in zijn bed ligt

liefs Jenneke

Hey Marieke,

Wauw jij durft zeg! Das ff wat anders! Vond je het niet eng?

Ik vind het een hele mooie kleur blond, maar als ik heel eerlijk ben (en sorry , maar dat ben ik altijd) vind ik het donkere beter bij je staan. Misschien komt dat omdat ik hier aan moet wennen, maar ik vind het donkere wat jonger maken bij je......

Enne... herkende Nina en Thomas je nog wel???  

Ik vind het wel super van je dat je dat zo maar durft, niet iedere keer wat blonder, nee pats boem gewoon dóen! Knap hoor!

Groetjes van Cissy

Mag hoor Cissy! En met mijn 31 jaar heb ik het nodig om er jonger uit te zien, hihihi! Die oudere mensen op het werk vinden me zo jong, rond de 24 denken ze, om 2 kinderen te hebben, hahahha! Misschien vragen ze wanneer ze met de rapporten thuis komen.... WHAHHAH!

En blond is de ideale basis voor over een maand of 4 een nieuwe kleur, cherry-red ofzo denk ik. Lijkt me nu al wel wat...

o ja.   over dapper gesproken: Deze kleur had ik vlak voor ons trouwen. Op donderdagavond heb ik het van blond naar knalrood laten verven en een heel stuk korter... Op zaterdag zijn we getrouwd, mensen wisten niet wat ze zagen...

Terug
Bovenaan