Nelleke, je bent een schat!!!!!

Lieve Nelleke,

We kennen elkaar dan wel helemaal niet. ik ben namelijk een zomer 2007 moeder. Maar vorig jaar heb ik een topic bij jullie geplaatst en jouw reactie heeft me mijn leven weer terug gegeven. Ik wil hier niet helemaal uit de doeken doen waardoor en wat er gebeurd is maar je bent echt mijn held! Het liefst zou ik je een enorme bos bloemen of bonbons sturen maar ik heb geen adres van je. Mocht je de chocolade willen of weten wat je voor me gedaan hebt dan kun je me bereiken via psv1976@hotmail.com
nogmaals bedankt voor alles en voor het leefbaar maken van mijn leventje

liefs Linda

Lieve linda!

Ik ken je niet en ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik zit helemaal met een glimlach jouw stukkie te lezen!
Fijn dat het goed met je gaat en dat Nelleke je de goede kant op heeft geholpen...
Lang leve het JG forum dan maar weer! ( Voorruit: en Nelleke!!)

Liefs, marieke

Whaha, nou, ik ga even naast m'n schoenen staan denk ik. In 8 dagen twee keer een topic met de titel: Nelleke je bent een schat!
Die chocola heb ik deze week al van Cissy per post ontvangen, dus doe dat maar niet (doe zo m'n best iets strakker in m'n lijf te komen).
Ik word al erg blij van de gedachten dat ik blijkbaar iemand verder heb kunnen helpen! Poe, daar staat geen kado tegenover hoor. Dit is veel belangrijker en stukken meer eer als een bos bloemen.
Maar goed, iedereen weet hier dat ik TOTAAL niet nieuwsgierig ben, maar ik ga je toch even mailen dan ....
Ben benieuwd!
Liefs Nelleke

quote: mamavanThomas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2009 20:22:21'));

Lieve linda!

Ik ken je niet en ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik zit helemaal met een glimlach jouw stukkie te lezen!
Fijn dat het goed met je gaat en dat Nelleke je de goede kant op heeft geholpen...
Lang leve het JG forum dan maar weer! ( Voorruit: en Nelleke!!)

Liefs, marieke

Dit was precies wat ik ook dacht toen ik het las!  Nelleke!! Hahaha

(al ben ik ook helemáááál niet nieuwsgierig!)

Terug
Bovenaan