Nelleke

Hoi hoi!

Nog een topic met jouw naam eronder.... Wat ben jij belangrijk zeg!
Heeje...zondag dus....we komen denk ik met 3 mansen, want het bleek nog niet makkelijk om iedereen vrij te krijgen... (mijn ouders moeten naar hun eigen kerk).
Ach, niet zo heel erg als ik zonder mijn ouders ga.....

Maarre....dusse....Hoe laat was het nou ook alweer precies?
En hoe laat kunnen we er dan het beste zijn enne..... hoe laat kan jij ook even komen??
Dan weten we tenminste zeker dat we naar de goede zangeres kijken...haha

Ik heb er wel zin in. En leuk om je dan eens live te zien!
Liefs Annet

Nou, de dienst begint om 11.30 uur. Ik moet 5 minuten van te voren   weer richting podium, dus daarvoor heb ik alle tijd voor je/jullie. Ik denk dat als je tussen 11.00 en 11.15 komt dat je lekker rustig de tijd hebt om Stef naar de crèche te brengen en dan kunnen wij even hallo tegen elkaar zeggen. Mocht er nou iets gebeuren dat we elkaar toch niet meer zien, ik ben de meest linkse zangeres (vanuit de zaal gezien). Ik doe ook het 'openings-zinnetje' ("goedemorgen allemaal, zullen we gaan staan" enzo. Dus dan weet je meteen wie ik ben. Zal voor mij lastiger zijn om jullie te zien in de zaal, want wij hebben allemaal lampen op ons gezicht staan.
Maar je hebt m'n mobiel toch? Dan bel je gewoon even als je aankomt. Gaat vast goedkomen. Ik vind het echt super dat jullie komen.
Mocht je het ineens allemaal weer vergeten: www.meerkerk.nl
Liefs Nelleke

Hee veel plezier saampjes! Voor mij is het echt te ver weg .. maar hoop dat jullie een leuke dag hebben!

Groetjes Kirsten

(en ja Nelleke je bent wel popi hier!)

Terug
Bovenaan