nelleke

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Ik heb even een brutale vraag.....
Zag die trui bij kian tussen de smoelenparade, waar heb je die vandaan???
Ik vind hem echt gaaf!

Pauline

Effe inbreken hoor.Ik vind de trui ook hartstikke gaaf en kleurt heel mooi bij die geweldig mooie ogen van Kian!
Liefs Kitty en Tess

Bij de H&M.
Volgens mij is de collectie net nieuw, dus ze moeten 'm nog hebben.
Maar hij hing niet bij de baby kleertjes maar bij de jongens kleding. Die lijn gaat vanaf maat86. En dat is net ff stoerdere kleding! Ze hebben ook zulke gave vesten en broeken! Neem je portemonaie maar mee (pinpas is beter...)
Liefs NElleke

Hmm ik denk dat ik oma mee neem hahhahaha (ohhhh nee hoor)
Die truien zijn gewoon zo gaaf, dus daar moet hij een paar van hebben voor de winter.
Thanks ik ga morgenmiddag eens ff het dorp in, mits hij net zo gezellig is als vandaag  Dan laat ik hem thuis en ga alleen (whaha grootspraak)

oke oke ik draaf door, af foei en in je mand....

Hoe gaat 't met 'm?
Is al helemaal hersteld? En durf het bijna niet te vragen .....de nachten?

Opzich gaat het goed met hem. Hij heeft nu een sprongetje dus als ik mn grote teen beweeg gaat hij piepen. Hij heeft ook een erg kort lontje, maar allebei zn boven hoektanden zijn dan ook een klein puntje door en alles wat je er omheen kan zien is vuurrood en wit.
Hij heeft op het moment een heel kort lontje dus.
Wat betreft de nachten, tja we zien de gezelligheid er maar ff in, van het 'met zn drietjes in het grote bed' We hebben zoveel geprobeerd en gedaan, wij zijn na een jaar aardig opgebrand om in de strijd te springen in de nacht. In het nieuwe huis gaan we een ander bedritueel aanleren en een peuterbedje proberen we vanaf volgende week ongeveer. Als dat verbetering geeft, gaat die ook in zn nieuwe kamer.
Vannacht en afgelopen nacht was hij  4 aan eengesloten uren aan het woelen, draaien en miepen (bij ons tussenin). Tja en als hij dan om 4.30 weer in slaap valt, is mijn slaap verdwenen.
Overdag sliep hij gister en vandaag ook erg onrustig, dus er zit iets dwars bij hem.
We halen weer een paar keer diep ademen en nemen het zoals het is.

Pff, nou, het gaat jullie niet makkelijk he!
Weer heel veel sterkte ermee!
En niet schuldig voelen over het tussen jullie in slapen hoor! Soms doe je dingen gewoon even op je eigen manier. (en zoals vaker gezegd: als ie 18 is wil ie echt niet meer tussen jullie in!)
Liefs Nelleke

HAhaha ja of hij is 18, komt thuis met zn vriendin en ze willen er allebei tussen hahahaha

Terug
Bovenaan