@ Nelleke

A

Anoniem

Guest
Ik vond je zangfilmpje echt prachtig!! het zit nu nog in mijn hoofd, heeft een makkelijk te onthouden melodie. ben echt jaloers (maar dat staat ook al in het andere topic whahahahahahaha)

de laatste tijd vroeg ik me ook waar je nickname Phira vandaag komt, misschien heb je het al eens verteld maar is bij mijn toen niet doorgedrongen of was ik er nog niet haha

groetjes Jenneke mv Ivar

Hey hallo! Ben onderweg naar bed, maar toch even gauw reageren (morgen ga ik weer 's lekker ervoor zitten!!)
Ik ken mensen en die noemden hun dochtertje
Tsephira Noga Melegaiah (En dan nog een ingewikkelde achternaam erachter..maar voor de prive-dingen hier maar even niet).
Dat arme kind kan haar naam pas schrijven als ze ver over de pubertijd is. Maar de naam is wel blijven hangen. En ik vind het eigenlijk nog wel mooi ook (al zou ik m'n kind nooit zo noemen).
Dus vandaar: Phira.
Wel grappig, want iedereen denkt aan een of andere exotische schone..........................., tot ze m'n foto zien

Dat verhaal kende ik ook nog niet, kan me wel nog een  topic herinneren over je échte naam (die iedereen toen mocht raden) waarin hints over koeien voorbij kwamen haha. Dat vond ik erg grappig.

En dat arme kind zeg................. Ziet ze eruit als haar naam (ebbehouten huidje en prachtig zwarte krullen)? Of is het hollands glorie?

Groetjes
Susan

Eindelijk. Mysterie ontrafelt. Ik zat me al tijden af te vragen waar Phira vandaan kwam en het verhaaltje erachter was aan me  voorbijgegaan.  

Groetjes,
Nelly.  

Haha, ja het is een meisje wat eruit ziet zoals haar naam klinkt ... smelt!

En wel grappig dat inderdaad sommige verhalen aan mensen voorbij gaan of gewoon dat mensen pas 'na het verhaal' zijn ingestapt. Zo kun je eigenlijk iedere paar maanden al je hits weer opnieuw vertellen. Er zijn altijd wel een paar die het interessant genoeg vinden om te lezen!

Liefs Nelleke

PS Maar als het zo'n mysterie was....je kunt me alles vragen hoor! (of ik antwoord geef weet ik niet)

Terug
Bovenaan