nelleke

Hoi Nelleke

Ik heb een hele gekke vraag voor je ..
Volgens mij kom jij ook uit Noord Holland...en ik ben alle muzikale contacten die ik kan bedenken aan het mailen en moest aan jou denken en dacht..mooie topic voor jou

Wij hebben een klein popkoortje van 12 vrouwen en onze muzikaal begeleider stopt omdat ze het niveau te hoog gegrepen is voor haar. Weet jij nog mensen in je omgeving die misschien het leuk vind om zoiets te doen?
professioneel of een muzikale gek die dit kan....dus piano begeleiding en instuderen van de nummers (dit in De Rijp)

Want we willen zo graag door met dit groepje maar dat gaat niet zonder muzikale begeleiding

Misschien ben je daar helemaal niet thuis in hoor, kan ook, maar je weet maar nooit

x Pascal

Haha, toch altijd weer leuk een speciaal topic voor jezelf! Net of je belangrijk bent ofzo. leukleukleuk

Tsja, ik ken behoorlijk wat pianisten, maar ja, die hebben meestal al van alles ... en dan ook meestal nog in de gospel-scene ook.
Maar ik ga mijn ogen en oren openhouden, dan laat ik het je zeker weten.

Hebben jullie een cd of opname (youtube ofzo). Ben eeeeerg nieuwsgierig namelijk! (ook wel handig om een pianist aan te kunnen spreken waar het over gaat)

Liefs Nelleke

haha, cd opnames...nee
We zijn net een half jaartje bezig. We hebben allemaal in grote koren gezeten, maar wilde nu wat anders. We zijn dit spontaan begonnen in oktober.
Het niveau verschilt ook wel onderling. We hebben er  3 met echt talent,   6 die een goede middenmoot zijn en 3 die net eigenlijk effe wat te kort komen voor zo;'n kleine formatie (ik kan wel aardig zingen,   maar ben nu niet degene met  echt talent)

Ik moet wel ergens materiaal hebben van solo dingetjes...maar dat moet ik zoeken en dan kijken of ik het op de pc krijg.
Misschien lukt dat, maar dat wordt volgende week. Moet zo werken en het weekend ook. Haha, en ik moet het eerst een terug luisteren...of dit je oren kan verdragen.

Wat wij doen is momenteel veel motown..supremes, aretha franklin, zijn net begonnen met labi siffre...something inside so strong...errug mooi nummer

Dus dat doen wij zeg maar.
Nu hadden we een hobbiest, maar de bladmuziek wordt haar 3 stemmig gewoon te moeilijk om in te studeren elke week...

dus ... misschien wordt vervolgd..en steek je voelsprieten maar uit!

Terug
Bovenaan