nelly

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Ik vroeg me af of jullie ook lid zijn van de MX5 club?
Wij zijn er lid van, omdat dan de verzekering goedkoper is
Maar goed, nu is er dus een technische dag op 17 november in de meern.
Dan kun je ook je auto laten taxeren, voor veeeeeel minder dan bij een taxateur via de garage. Ik zou dan in mn eentje moeten, want met Yoëll erheen is niks en de week ervoor en erna is hij ook al op zaterdag bij opa en oma.
Dus ik dacht als jij er ook bent..... bent ik niet in mn eentje hihi (muts hé)

Pauline

Hihi, dat heb je volgens mij al wel eens gevraagd. Wij zijn geen lid van de MX5 club. Onze MX5 is momenteel geschorst en staat in de onze garage. We hebben intussen een gezinsauto (Toyota Corolla) van mijn schoonouders over kunnen nemen, want anders moeten we Dean in de koffer gooien, hahaha. We hebben ook nog een Ford Torino GT (amerikaanse auto uit 1968). Omdat die 2 auto's rijden  staat de MX5 dus stof te vergaren in de garage. Lex rijdt er soms wel eens mee door de polder. 17 November zullen we dus niet aanwezig zijn, helaas. Jammer, had je graag gezelschap gehouden hoor. Kun je niet iemand vragen om met je mee te gaan voor de gezelligheid?

Groetjes,
Nelly.

Ja denk dat ik dat maar eens ga doen, hihi wel zo gezelli hé.
En ehhh stof te vergaren??? FOEI!!!!
Hm de mijne staat hier buiten, maar wel heeeeeeel mooi te wezen. Maar ja dat mag ook wel nu mn bankrekening helemaal leeg is haha

Heb je trouwens een Miata? O wacht, dat kan ik natuurlijk ook zien aan de foto van jullie trouwdag (even kijken).

Terug
Bovenaan