nenatal start

ik heb een zoontje robin van 7 weken oud hij was veel te licht met de geboorte nl. 2040 gr hij heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen waarvan 2 dagen op de couveuse afdeling, hij kreeg daar nenatal start en thuis moest ik daarmee verder gaan tot hij ongeveer 3 kilo is nu is mijn vraag heeft hier iemand ervaring mee en hoeveel voeding geven jullie ik geef 7 keer 120cc. maar hij blijft honger houden ik weet zeker al zou ik het dubbele geven dat hij het nog opdrinkt.

ik hoop op reacties groetjes van jacqueline
 
hoi jacqueline,

Weet je wel zeker als je zoontje nog honger heeft? Het was bij mijn dochter zo, toen ze teveel kreeg, dat ze een enorme behoefte aan "sabbelen" had

En ik weet niet hoe zwaar je zoontje nu is, maar 120cc voor een klein mannetje van 2040 gram en dat 7 keer per dag vind ik wel erg veel!!
ons is verteld dat je ongeveer 150cc per kilogram gewicht moest doen, zoals ik dat bij jou reken mag hij dan op ongeveer 306cc zitten en als je dan ziet wat jij geeft, dat is wel even 840cc!! dat is wel erg veel voor zo'n klein mannetje!

Ik weet het , het is net alsof hij dan honger heeft maar het kan ook de troost zijn omdat hij last van zijn maagje heeft, dat hij de fles wil, had mijn dochter wel.
Tegen mij is toen gezegt , door die druif van een kraamverzorgster dat we de voedingen met 10cc moesten ophogen per dag, en leken als we zijn (eerste kindje) volg je dat advies maar op, want zij zal het wel weten! mooi niet dus, hebben we haar overvoerd!

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

groetjes
 
Terug
Bovenaan