Neocate en slapen

Hooi,

Onze zoon zit morgen 2 weken aan de neocate lcp voeding.
Sindsdien komt bij bijna elke nacht om de 3 a 4 uur voor voeding. Hij is nu 14 weken oud.
Hiervoor had bij 1 nachtvoeding tussen 3/4 uur.
Hij accepteerd absoluut geen kleinere fles of helemaal geen fles.
Is dit herkenbaar voor andere ouders waarvan kinderen neocate gebruiken?
Of ligt het niet aan de voeding?
Ik ben langzaam wel een beetje op. Doe alle nachten zelf en hij krijgt op deze manier ook gewoon teveel voeding. 7x 150+5 (170cc)

Ik hoor het graag!
Liefs.

Hi, mijn zoontje dronk ook neocate en omdat het zo licht verteerbaar is kreeg hij sneller trek. Ik heb toen de flessen opgehoogd zoals op de achterkant van de verpakking. Zat toen op de 5 keer 180+6. Je zou een flesje kunnen proberen en als hij het opdrinkt is het prima. Hoeveel weegt hij? En anders misschien indikken met rijstemeel? 14 weken is ook vrij jong om nog door te slapen. Die van mij slaapt sinds een maandje pas door. 

Hooi, hij hoeft ook zeker nog niet door te slapen! Alleen van 1 nachtvoeding naar 3 vind ik wel een dingetje. 
Even nog reactie op bovenstaande (je leest het denk niet meer maar toch :)) neocate is koemelkvrij voeding. Je gaat dus niet meer terug naar een andere. De voordelen wegen wel op tegen dit nadeel maar ik was vooral benieuwd of dit door de voeding zou komen of door iets anders. 
Inmiddels zit hij weer op 1 voeding per nacht. Ik heb inderdaad de laatste fles opgehoogd naar 180+6. Hij drinkt het niet op maar bied het wel aan. Vind het een naar idee als hij honger heeft als het niet nodig is. Dus drinkt hij het, prima. Zo niet, ook goed. 

Terug
Bovenaan