Neocate smaak weinig drinken

Hoi allemaal,

Ons zoontje van 4 maanden drinkt sinds hij 3 weken oud is Neocate. Hij drinkt per voeding niet meer dan 120, en meestal drinkt hij die flessen niet helemaal leeg. KA vermoedt dat hij het niet lekker vindt en de ergste honger wegdrinkt. Met als gevolg dat hij om de 3 uur, of soms zelfs minder, komt. Weet iemand of er een verantwoorde manier is om de flessen wat aantrekkelijker te maken? Het CB adviseerde druivensuiker, maar na me er wat in te hebben verdiept lijkt me dat geen goede optie.
En iemand ervaringen met Neocate en weinig maar vaak willen drinken?
En anders is het wachten tot vaste voeding echt wat bij zal gaan dragen!

Ik heb geen ervaring met neacate maar mijn dochter is nu ook 4 maanden en eet ook om de 3 uur ben sinds 2 dage naar 5 flessen gegaan maar om de drie uur eten is niet heel raar

Ik snap die obsessie nooit zo, over flessenkindjes die snel een bebaalde grote hoeveelheid moeten drinken om er een bepaalde hoeveelheid uren tussen te kunnen laten. Kindjes zijn zo verschillend. De ene drinkt al snel elke 5 uur een megafles en de ander drinkt nog lang kleine beetjes. Het gaat uiteindelijk om hoe je kindje het doet, of het goed groeit, plast, poept en of het tevreden is. Dan doe je het goed. 

Mijn oudste had een kma. Ondanks de aangepaste voeding spuugde ze enorm veel totdat de vaste voeding het overnam (8 maanden, toen werd dat beter). KMA kindjes hebben een gevoelige maag. Soms werkt lange tussenpozen. Bij ons werkte vaak kleine beetjes voeden juist, zodat haar maag niet leeg was, en ook niet enorm vol. Ze was dan ondanks het spugen het vrolijkst. Ze dronk die grote bellen ook niet. Rond 7 maanden ofzo gingen we op 150 over. En toen ze door ging slapen was de ochtendfles wel groot. 
met 3/4 maanden zat ze ergens tussen 90-120 per keer.
Dat ze de ene wel leeg drinken en de andere niet, is ook normaal trouwens.