@ Neomi

A

Anoniem

Guest
Hey meid,

Ben al een beetje over de erhste teleurstelling heen? Moest wel aan je denken, hoor, de afgelopen dagen.

Je bent intussen ook al 9 maanden verder, toch? Dan wordt ook voor jou wel eens tijd voor een positieve test! MIsschien dat er wat minder mee bezig wel helpt, zoals je zelf al zei in een vorige topic.

Zelf zet ik ook alles even op een wat lager pitje. Gebruik nu wel ovulatietesten, maar ik wil weten of mijn cyclus ondanks de hormonen nog gelijkmatig verloopt, Heb nu tenslotte al 9 dagen ongi, terwijl deze altijd uiterlijk 7 dagen is. Kan ik evt. meteen vragen stellen dinsdag!
Daarna wil ik ze een tijdje niet gaan gebruiken. Net als jij gewoon maar even kijken of gaat lukken en wat er allemaal gaat komen.

Succes girl!

Liefs Daisy

Hee meid,

wat lief dat je aan me denkt! ;-)
Ja was vrijdag en zaterdag best nog verdrietig! zaterdag ook super ongi, zo erg haast nog nooit gehad! Bah!
We zitten nu alweer in ronde 10, en daarvoor 2 maand al van de pil af maar niet gericht geklust maar voor je gevoel ben je al 12 maanden bezig! schiet niet op zo...heb gesproken met kennis die huisartsassistente is en die zei aangezien we al 1 mooie dochter hebben lopen, ze me waarschijnlijk niet zo snel door zullen sturen bij Gyn of voor verdere onderzoek! dus durf ook nog niet zo goed aan de bel te trekken..kijken het nog 2 maandjes aan en hopelijk zijn we dan beurt voor een posi test!

Jij moet dinsdag voor de operatie toch of vertel ik me nu?Ja snap dat je ff wilt kijken of je cyclus aardig gelijk blijft nu met de hormonen! gun het jouw ook zo erg!9 dagen ongi is wel erg lang toch? mijne is vaak 4 a 5 dagen!
Bah moet morgen naar de tandarts, verstandskies laten trekken...zie er als een berg tegenop dat het super zeer doet!ookal zegt iedereen dat het wel meevalt! heb beetje tandarts vrees ;-(
Gaan deze maand niet op me ei letten, niet gericht klussen maar alleen wanneer we er zin in hebben, ff 1 maandje op laag pitje!hopelijk helpt het!
Vriendin van me zaterdag bevallen van een gezonde 9 ponder ;-) deze week ook ff heen, hoe moeilijk ook, ben super blij voor haar!
nou weer een heel verhaal!
hoop dat het ons allemaal gauw gegund wordt om (weer) mama's te worden!
dikke kus Dais!

Hey!

Zo'n zware ongi helpt ook niet mee om je beter voelen... Wel blij dat je je nu weer wat beter voelt!

Als je over 2 maanden nog geen positieve test hebt, kun je volgens mij gewoon aan de bel trekken, hoor. In het ziekenhuis heb ik vaak gehoord dat een eerste zwangerschap echt geen garantie is voor een tweede. Op het als hte langer duurt forum zitten ook meiden waarbij juist een tweede zwangerschap op zich laat wachten en waar ze wat hulp bij nodig hebben.

Ik moet komende dinsdag idd voor de operatie. Vanmiddag bel ik alvast of ze al weten hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn. Ik hoop op tijd, want al ik een dag niet mag eten heb ik juist trek! En dan kan ik dezelfde dag weer naar huis en hoef dan dus geen nachtje te blijven... Ook wel lekker!

Mijn ongi is nu ook wel erg lang, heeft 10 dagen geduurd. Nu is het wel zo dat provera bmslijmvlies (aanmaak dan) stimuleert, dus dat je ongi heftiger kan zijn. Ik heb nou niet het idee dat ik meer bloed verloren ben, het is alleen over meerdere dagen verspreid geweest.
Mijn ei heb ik nog niet gespot, vandaag dag 11 dus verwacht hem wel een dezer dagen. Als ik hem nou niet spot, heb ik er meteen weer wat vragen bij dinsdag, haha!
Als mijn cyclus weer op de rit is wil ik ook lekker die testen achter wege laten. Is mij toch teveel moeten en stressen...

Wat super voor je vriendin! Ik heb in de vakantie ook genoten van mijn nieuwe nichtje! De foto's zal je vast op hyves hebben gezien, haha.

Probeer komende maand lekker te genieten, even alle zorgen op nul en gewoon even zien waar het schip strand!

Misschien gaan we over 2 maandjes wel samen op!

Hou je taai!

X Daisy

Terug
Bovenaan