@Neomi85

A

Anoniem

Guest
Hai meid,

Hoe is het? Voel je je goed? Ik heb even een vraag aan jou wat betreft dat CB dieet....Ik ga na morgen afbouwen en ik vroeg me af of jij (toen je nog niet wist dat je zwanger was) wat merkte qua symptomen die duiden op een zwangerschap?

Ik voel namelijk van alles maar vraag me ook wel af of dat niet door het dieet komt, bent meer dan ik wilde eigenlijk afgevallen (nu 12 kilo) en ik denk dat ik me misschien daarom zo ellendig voel.....Dit heb ik 2009 trouwens niet gehad hoor (toen waren we ook nog niet met kindjes bezig) toen ik voor het eerst CB deed.

Ben je nu gestopt met CB?

Alvast bedankt schat! Liefs Lynn

hee lieverd,
is mijn afbouwweek want ik moet zo snel mogelijk nu stoppen met CB uiteraard! heb nu cb 1500 dus ineen keer verdubbelen de calorieen en dan is het klaar en stoppen!
ik had op 2 okt een posi ovu test en vanaf donderdag 6 okt hele boel gerommel en kleine krampjes in me buik! op 11 okt had ik bruin bij afvegen(innesteling misschien?) en tot aan de dag van vandaag veel krampjes en wat moe-er!
dus komt eigenlijk op neer veel krampjes in de buik, voelt als ongi maar net iets anders...moeilijk uit te leggen!heb nog geen zere borsten of zo iets! wanneer is je NOD? duurt niet lang meer toch?
ik hoop zo dat je zwanger bent meid!! zou zooo geweldig zijn! is leuk bij de mama-club maar mis jullie wel allemaal!
daarom ben ik hier ook nog zo veel(als jullie niet erg vinden)
hoop dat ik je geholpen heb meid?!
wat voel je precies dan?
liefs

Hai schat,

Bedankt voor je uitleg...Weet je, je gaat aan alles twijfelen en alle dingen die ik voel maken me nog onzekerder! Het is helemaal verergerd door al die positieve ovu-testen...Dat maakt dat ik nu zo twijfel!
Ook door het CB dieet...ik denk nu continu: zal het daardoor kunnen komen dat ik me zo anders voel.

Ik kan het niet goed uitleggen maar het voelt een beetje alsof de ongi eraan komt (en dat kan natuurlijk ook) maar ook weer niet....Indd rommeltjes in de buik, maar dat voelt meer als lucht wat naar boven in m'n buik borrelt, steken in m'n borsten (meer links) Doet soms echt zeer. Beetje pijn in m'n onder rug (maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden) Chagrijnig en verdrietig om helemaal niets.

Ik ben zo bang dat ik het me allemaal weer inbeeld, snap je? Ik heb m'n NOD op 3 Nov gezet maar ik denk niet dat dat klopt (beetje zelfbescherming) maar ik kan vanaf maandag testen.

Ik geloof je helemaal, dat de mama-club super fijn is! Ik ben echt super, super blij voor je en uiteraard hoop ik dat ik je mag volgen maar ja....Ik weet het niet hoor. Ben wel blij dat ik morgen avond weer wat mag eten, ben het spuugzat! haha!!

Liefs en een knuff Lynn

Terug
Bovenaan