nep, doen nog steeds nix behoorlijk k..

Hailoo,

Vandaag weer geweest maar helaas nog geen eitje boven de 10. Heb bloedgeprikt om te kijken of ik ergens een eitje heb verstopt die toch al groot is maar nee hoor. Er  worden ook andere waardes geprikt (morgen en daar krijg ik over drie weken pas uitslag van) waardes die bekijken of ik stiekem een sprong heb gehad. Maar dat geloof ik niet want ik kan dat voelen (sinds ik ook een eisprong heb en dat is nog niet zo lang).
Moet nu voor woensdag een nieuwe afspraak maken, de laatste keer kijken of er toch nog wat gebeurt.

Ik heb nu voor het eerst het gevoel dat mijn lichaam me een beetje in de steek laat, dat is echt een  naar gevoel, kan eigenlijk niet goed  beschrijven wat voor een gevoel dat is, als het maar snel weg gaat!!! Mijn ventje zegt ook dat ik daar best even verdrietig om mag zijn, ik bof maar met zo'n vent zoals hij.

Het gaat er dus om spannen woensdag!

Verder alls ok met jullie? nog spannende avonturen meegemaakt dit weekend, of net zoals wij ff bijkomen en tv gekeken met monchou en filet american?

Enne Inge hou je taai he meid!!!!!!!!!!!! Ook voor jou zal na deze grote boze donderwolk een mooie zon  tevoorschijn komen, een zon die ervoor zorgt dat je je weer gelukkig gaat voelen en  je het gevoel geeft de hele wereld aan te kunnen!!!  

Een dikke positieve knuffel van Sjanneke enne inderdaad vanavond neem ik een lekkere  

Hoi sjanneke

Lekker  nog geen goed ei daar wordt je echt niet blij van . Ik hoop dat het er woensdag beter uit gaat zien voor jou.
Ik moet morgen om te kijken hoeveel eitjes er verzameld zijn. Mocht het goed zijn dan stuur ik het ei virus op  maar goed het is nog even geduld op brengen.
Ik kan me goed voorstellen dat je er verdrietig om bent dat mag ook best. Gelukkig heb je een hele lieve man! dat scheelt een hele boel

succes morgen en woensdag
groetjes rozemarijn

Hoi,
Balen zeg. Vreselijk dat je lijf zo waardeloos meewerkt! Ik hoop dat je woensdag beter nieuws hebt! Ik zou willen dat ik het recept had om die eieren aan het groeien te krijgen.
Hou vol hoor! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan