Nep foliumzuur

Via website foliumzuurb11.com heb ik 30 gratis foliumzuurtabletten aangevraagd en toegezonden gekregen van merk Difrax.

<span style="line-height: 1.5;">Het zag er betrouwbaar uit maar helaas blijken ze nep te zijn en de website is inactief! Als ik de pil onder t kraan houd lossen ze helemaal op. Er staat op de achterkant van t strip Difrax gedrukt, heeft iemand ervaring met dit merk? Ik maak me zorgen over wat er in zit voor stof (fen) maar wil ook iedereen waarschuwen, hoe betrouwbaar het ook lijkt nooit dit soort zaken vertrouwen! </span>

Ik koop voortaan gewoon weer bij de drogist.
 
Ik heb davitamon smelt tabletten ideaal! Staat net als de pil alle dagen vd week op en er zit vitamine d bij in!
 
Op basis waarvan bepaal je dat ze nep zijn? Dat ze oplossen onder de kraan lijkt me niet zo raar, in je lijf moeten ze toch ook oplossen om opgenomen te worden? Ik heb ze ook gebruikt, eerst via die website (zie nu idd ook dat die offline is?), maar later heb ik ze direct in de difrax webshop besteld, daar zijn ze nog wel. Daarnaast ook die van Davitamon, maar volgens mij zit er gewoon hetzelfde in hoor, foliumzuur.. Alleen bij die van Davitamon is idd vit D toegevoegd!

Maar ik zou sowieso gewoon gebruiken waar jij je goed bij voelt!
 
Hoi Lys,

De foliumzuur tabletten die je hebt gekocht via de website foliumzuurb11.com zijn valide tabletten. Zoals je kunt zien in de meegeleverde bijsluiter is Difrax distributeur. Er is niets neps aan. Difrax is marktleider op het gebied van babyflessen en fopspenen en dus is het zeker niet rendabel zijn om neppillen te verkopen met de merknaam Difrax eraan verbonden.. De site is tijdelijk uit de lucht ivm de overstap naar een nieuwe provider. We hopen dat de site snel weer live is. Inderdaad zijn de tabletten gelukkig gewoon nog te bestellen via difrax.com</span>

Ik werk bij Difrax hoop je hiermee iets meer informatie te hebben gegeven. groetjes Caja

 
Hallo allen,

Dank jullie wel voor de reacties, ik vond het erg vreemd dat ze zo snel oplossen en dat gecombineerd met de offline website trok ik de conclusie. Ik ben blij te lezen dat ze echt zijn, ik zou geen risico willen nemen met zo iets belangrijks!
 
Terug
Bovenaan