nep, maar wel komsich!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Lieve heeft ineens iets met huilen!
Ze noemt dat woord zelf ;'' uilen''..
Zegt ze vanmorgen ineens'' uilen'', en doet dan een soort van heel nep huilgeluid erbij..
Ik moest me toch lachen..en zij ook..
Hoe komt ze er op he??
Kent iemand ook dit soort dingen?
Als de tv aan staat, en er huilt een kindje, is ze ook helemaal onder de indruk..hihi
Lekker mensje..
Gr Rina

Hoi Rina,

Wat super gezellig!! Echt heel erg lief. En inderdaad, hoe bedenken ze het. Marissa heeft iets nieuws, er ligt een handdoek beneden en die doet ze dan over haar hoofd. Vervolgens gaat ze keihard lachend rondlopen maar ook met de handdoek voor haar ogen ze ziet dan dus echt helemaal niets. En dan moet ze zo schateren, echt zo van kijk eens hoe leuk in ben!! Ik kom dan ook echt niet meer bij. Gek kind!!

groetjes Linda

wat grappig dat ze dat opeens doet dat nep huilen. En waar ze het vandaan halen dat blijft voor ons denk ik een raadsel, net zoals bij Linda dat Marissa met de handoek op loopt..geweldig!

Hier heeft Sarah opeens ontdekt dat ze 'au' kan zeggen...dus nu zegt ze dat best vaak en maakt ook het gebaar voor pijn, maar ze heeft nergens au of pijn dus...maar voor de zekerheid vragen we wel steeds waar ze dan pijn heeft. Zeker omdat ze vorige week oorontsteking had en toen ook au zei...maar volgens mij is het nu dus ook een soort spelletje geworden .

Tamar

Hoi Rina,

Erg herkenbaar, haha! Tara heeft ook iets met nephuilen, dan maakt ze vuistjes van haar handjes en doet die voor haar ogen en draait er dan mee, alsof ze haar ogen afveegt. En het geluid dat ze erbij maakt, is zo grappig.

Groetjes,
Shivana

hihihi grappige dingen,anouk is soms ook zo komisch.draaft dan steeds voorbij en roept hoi....
ze zegt ook steeds au,au.niet dat ze pijn heeft..of ze roept al au als ze nog een paar meter bij de verwarming vandaan is.
of inderdaad ergens onder verstoppen.

tis zo leuk

gr petra

Terug
Bovenaan