nepongi????????????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb 3 oktober me spiraal laten verwijderen en ben 4 oktober giga gaan bloeden het was gewoon mooi rood zoals normaal (geen oud bloed dus) het heeft 3 hele dagen geduurd zaterdag (de 4de dag) was er overdag eigenlijk niks meer dit kwam savonds opzetten (na sex) smorgens was het over en na die dag heb ik geen bloeding meer gehad. Ik had last van vreetbuien en had een geiriteerde bui tijdens de bloedingen, me huid begon ook op te spelen (pukkels) dus dit wijst naar mijn idee wel op een gewone menstruatie. alleen lees ik nu geregeld dingen over een nepongi. als vrouwen gestopt zijn met anticonceptie. wat moet ik me daarbij voorstellen? heb je dan ook last van de verschijnselen die ik had? ik hoop dat jullie me er wat over kunnen vertellen. ik hoop natuurlijk dat dit een gewone menstruatie was en geen nepongi.

liefs linda

hoi ik wil wel een antwoord proberen te geven ik denk dat je eerst ff na moet gaan wanneer je voor het laatst ongi bent geweest succes

hoi

dat weet ik dus niet ik heb bijna 2 jaar de spiraal gehad heb hem dus de 3de oktober laten verwijderen. tijdens de mirena vloeide ik bijna iedere week wel een drupje(het was drama) dus wanneer me laatste ongi was geen idee

liefs linda

o dan zou ik het niet weten
ik heb zelf net voor de tweede keer een koperspiraal laten verwijderen en had daarna geen bloedverlies dus zou het voor jou wel een menstruatie kunnen zijn tenminste na wat je had aangegeven waar je tijdens de bloeding last van had ik heb dat meestal als ik ongi moet worden en ben
denk niet dat ik echt een antwoord heb op je vraag
veel succes

Terug
Bovenaan