Nergens anders meer aan denken en mee bezig zijn!

Hoi Dames,

Ligt het nu aan mij? Ik kan aan niets anders meer denken dan aan de baby in mijn buik, dag en nacht, er gaat geen minuut voorbij of ik denk eraan!
De tijd duurd hierdoor zo mega lang! Maandag hebben wij de 20weken echo, en we willen zo graag weten wat het word en of alles in orde is, dagen lijken nu wel weken!
Ik moet elke dag op internet kijken en het liefst ook dingen kopen!Gelukkig kan ik de helft van mijn contract uren nog werken (ivm met lage rugpijn niet alle uren) anders zou ik helemaal gek worden!
Is dit overdreven? Ik zeg zovaak tegen mijzelf ok nu niet meer aan denken, doe net of er niets aan de hand is, net zoals voor ik zwanger was, maar dit kan ik echt niet!!Het liefst zou ik nu al bevallen en mijn kindje vast houden,en als ik dan van sommige vrouwen hoor dat ze nog wel langer zwanger wilden zijn, snap ik hier echt helemaal niks van!
Is dit zo raar?

Hahahahaha heel herkenbaar. Alles wat ik doe en denk is BABY!! Je bent dus helemaal niet gek. Maar denk ook af en toe aan jezelf he, nu kan je daar ook nog van genieten. En vergeet je partner niet :)

haha klopt, maar het is zo moeilijk aan jezelf te denken als je alleen maar aan je baby kunt denken haha.
Echt vreselijk gewoon haha!
Maar mijn vriend vergeet ik neit hoor, hij kan ook bijna alleen nog maar aan de baby denken en kan ook niet wachten haha wat een spul!
Hopelijk word het minder na de 20weken echo.
Misschien ben ik dan wat rustiger in m`n hoofd.
Denk nu alleen nog maar zal alles goed zijn en wat zou het worden, want wil shoppen! haha

Hey!

Hier het zelfde hoor.. ook niet zo gek denk ik, het is toch een hele verandering in je leven. Ondanks dat dit mijn derde zwangerschap is, ben ik ook ieder uur bezig met mijn zwangerschap! En vooral met wat het word, omdat ook wij al snel de 20 wk echo hebben (morgen).. zouden we nu na twee jongens dan misschien een meisje krijgen? Ik ben echt nieuwschierig!! Dat vrouwen het zwanger zijn missen kan ik me in de middelste fase (van 20 t/m 30 weken) nog wel indenken, maar op het eind pffffjuw nee, dan wil ik het liefst zo snel mogelijk bevallen!! Ook omdat je dan wel heeeeel nieuwschierig bent naar je kindje. En alles is al klaar, nu moeten we nog beginnen met het kamertje. Eerst morgen de 20 weken echo maar is afwachten. Ik hoop stiekem op een rose kamertje! Maargoed uiteindelijk staat toch voorop dat het kindje gezond is, dat is het belangrijkste!

Gewoon leuke dingen gaan doen, het gaat vast beter na de 20 weken echo.. het geeft mij wel rust.

Sterkte er mee.......!
Liefs mammma

Ook hier hetzelfde. Ik kan me trouwens ook niet indenken dat vrouwen het zwanger zijn missen. Achteraf zal ik het vast een geweldige ervaring vinden, maar op het moment denk ik steeds van; 'ik ben niet in de wieg gelegd om zwanger te zijn'. Ik vind het maar niks. Buik die in de weg gaat zitten, veranderende eetlust en voornamelijk hormonen die opspelen, om maar niet te spreken over de felrode striemen op m'n billen (al worden die straks gelukkig wit). Maar ach... je moet er wat voor over hebben he?! En geduld is een schone zaak!

Bij mijn eerste kindje d8 ik ook dag en nacht aan mijn zwangerschap maar dit is inmiddels mijn 3de zwangerschap maar ben er minder mee bezig heel raar..
bij je eerste is het allemaal veel spannender enzo..
ik vindt de wken nu best wel snel gaan, ook zit ik al bijna op de helft..

Terug
Bovenaan